Har någon tips på hur man gör texter på frontpanelen på sina byggen?
Vill inte ha gnuggbokstäver utan något hållbart.
Hur göra frontpanel?
Jag har ett litet program för att göra frontpaneler till apparater.
Frontdesigner v2.0.
http://hem.fyristorg.com/mfager/Frontde ... 20v2.0.rar
Frontdesigner v2.0.
http://hem.fyristorg.com/mfager/Frontde ... 20v2.0.rar
-
- Kontakt:
Siba, Svanströms, din lokala kontorsvaru- eller tillochmed bokhandel är heta tips.
Jag köpte för nåt år sedan ett prissänkt "starterkit" med en hel bunt olika roliga typer av "papper" på vår lokala bokhandel här i Sollefteå.
Använder man Frontdesigner så kan man nog få till frontpaneler som ser riktigt proffsiga ut.
Jag köpte för nåt år sedan ett prissänkt "starterkit" med en hel bunt olika roliga typer av "papper" på vår lokala bokhandel här i Sollefteå.
Använder man Frontdesigner så kan man nog få till frontpaneler som ser riktigt proffsiga ut.
skriv ut på papper och varmlaminera, räkna så du kan få en kant på 2mm runt om, limma fast det hela, hållbart och snyggt
fördelen är att om man vill ha lyse igenom så slår man hål i pappret innan
jag har skrivit ut på färgat papper med laser och det ser snyggt ut
sen kan jag tänka mig att med en bra fotoskrivare och fotopapper så kan man få vilken utsida som man vill med mycket hög kvalitet
det man kan tänka på är att om man ska ha hål i filmen så ska man ha en ring av laminat runt fålet för att få det fukttätt
exempel, 10mm pothål, skär ut ett 14>16mm hål i pappret så får man en liten hoplaminering av filmen runt hålet
fördelen är att om man vill ha lyse igenom så slår man hål i pappret innan
jag har skrivit ut på färgat papper med laser och det ser snyggt ut
sen kan jag tänka mig att med en bra fotoskrivare och fotopapper så kan man få vilken utsida som man vill med mycket hög kvalitet
det man kan tänka på är att om man ska ha hål i filmen så ska man ha en ring av laminat runt fålet för att få det fukttätt
exempel, 10mm pothål, skär ut ett 14>16mm hål i pappret så får man en liten hoplaminering av filmen runt hålet
-