Intressekoll: UV Box timer
Re: Intressekoll: UV Box timer
lite ot. i pdf:en som finns på sidan som Adis länkade till står det "To prevevt purchasing confusion, please specify DNL in your BOM!" vad betyder DNL?
Do Not Load? kanske?
Eftersom det är en footprint som inte har någon komponent.
Eftersom det är en footprint som inte har någon komponent.
Mycket riktigt!
Do Not Load. Oftast så används DNI - Do Not Install eller DNM - Do Not Mount. Finns många sätt att skriva det, Jag håller mig dock alltid till DNI. Enklast att säga. Någonstans måste man börja använda en standard
Do Not Load. Oftast så används DNI - Do Not Install eller DNM - Do Not Mount. Finns många sätt att skriva det, Jag håller mig dock alltid till DNI. Enklast att säga. Någonstans måste man börja använda en standard

Finns inte Do Not Populate också eller är jag helt ute och cyklar?
Ahh yes, den har jag också sätt, från amerikanare. DNM från kineser.
Det roliga är att alla kineser jag varit i kontakt med har undrat vad DNI är för något, och det är stora OEM-tillverkare
Mystiskt.
Det roliga är att alla kineser jag varit i kontakt med har undrat vad DNI är för något, och det är stora OEM-tillverkare

Nice, då var alla platser reserverade.
Ska beställa korten så fort som möjligt (när mjukvaran är klar), så kommer jag att kontakta er
Ska beställa korten så fort som möjligt (när mjukvaran är klar), så kommer jag att kontakta er

Snyggt, ser fram emot kortet. Har skaffat UV rör och övrigt material till lådan.
En liten fundering.
På videon ser det ut som att du har UV-rör i lådan, är det reläet på kretskortet som bryter 230V? Tänkte mest på isolationsavståndet då du har jordplan under reläet.
På videon ser det ut som att du har UV-rör i lådan, är det reläet på kretskortet som bryter 230V? Tänkte mest på isolationsavståndet då du har jordplan under reläet.
Yes det är reläet som bryter. Det är dock fixat på riktiga kortet. Se bilden 

Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.