Tjenare!
Tänkte höra om det är någon här som har utrustning eller möjlighet att tillverka klistermärken/dekaler för att fästa på plast/plåt.
Typ bildekaler och liknande.
Storleken är max 40x30cm, och enbart i svart.
Annars vore det tacksamt med tips på var man hittar andra företag som tar emot små-orders till vettiga priser.
Någon som tillverkar klistermärken/dekaler?
- Klas-Kenny
Re: Någon som tillverkar klistermärken/dekaler?
Ska det vara helsvart så finns det ju självhäftande plast.
Jag kan säkert hjälpa till, släng ett PM med vad du ska ha så kan jag nog ordna det 
(Jobbar med det dagtid och har möjligheter att köra smågrejor på kvällar eller så)

(Jobbar med det dagtid och har möjligheter att köra smågrejor på kvällar eller så)
Jag har en skärmaskin och svart folie.
Dock kan jag inte köra några jättestora antal och fixar inte raster/jättesmå detaljer. Men text och "vektorgrafik" går kanonbra...
Jag kan nog ställa upp till mycket bra pris då jag mest kör maskinen för att det är kul! =)
//B1N4RY
Dock kan jag inte köra några jättestora antal och fixar inte raster/jättesmå detaljer. Men text och "vektorgrafik" går kanonbra...
Jag kan nog ställa upp till mycket bra pris då jag mest kör maskinen för att det är kul! =)
//B1N4RY
Kolla med skyltproduktion i Borås. De verkar ha bra priser.
dekor finns också på http://www.designitonline.se om det är utskuren text du är ute efter.