Kamera störare
Re: Kamera störare
He He, jag har skägg, brillor och ser konstig ut, kanske tillhör "dom", fast egentligen heter det "dem" om man skall vara noga.
Kan du halva området du växte upp på så visst då kanske du till här till "DEM" . HM jag funderade på att plocka ner en sån där THz men sen såg jag att dem sökte larm på dem. Så det var nog ingen bra ide 

Senast redigerad av AMP 24 juli 2012, 02:10:21, redigerad totalt 1 gång.
TomasL skrev:Har skickat kopia på denna tråden till CIA, NSA, HLS, SÄPO/FRA, KGB och Mossad.
Dom är så jävla inavlade och vill behålla sitt jobb så ja e dö

Säpo (Säpo består av under tusen men dom är beroende av Ib)

Dom är ok , men IB vill ju spänna musklerna inför Säpo - för och hålla ställningarna
Haha , slutade bry mig när Lars Nylen kände sig blåst - var han en av dom så är landet kört

Jag har iaf bevis för att delar av undsäk - haha ni vet IB är brutalt inavlat - folk i socialbidragsberonde,märkliga samhällstrukturer och resande har i uppdrag (för att dom inte gör nått annat) har i vissa fall fått i uppdrag att hålla koll så alla uppför sig.
Kändes lite märkligt att dom bad mig säga upp mig för o gå på bidrag i samband med detta och sluta jobba - känns lite som att underättlsetjänsens personal ville få skattepengar för o få sina bidrag - dom ville få en vass fan o köra får farmen(folk som som jobbar) och dra in mera folk i röran.
Den som vill kolla på det här mer noggrant kan ju se att Säpo fick dra dra in massa mer cash i kistan när moderaterna ströp socialen/sjukassebidragena

Krävdes ju lite mer cash till dom efterblivna

Ge er nu - har alltid rätt

Du får hota med båten då brukar dom bli lite aktivare. annars kan man ju alltid ta upp dom andra känsliga sakerna vi inte vidrört än! Det får dom att hoppa högt av glädje... Men dom kan sitta på sina lykstolpar och spanna när man lungt krussar förbi... 

Senast redigerad av AMP 24 juli 2012, 02:21:01, redigerad totalt 1 gång.
Haha - nä men en sann historia iaf - 

Tråden låst - Innehållet utanför trådens ämne och massvis med spekulation.