Ha ha! Nä, det är sant...
Fin är hon ju hursomhaver, kan föreställa mig träpaneler och litet mer variert färgsättning enligt skisserna.
Jo, en grej, om du tänkt använda stålrör så glöm inte att måla dem på utsidan med någon lämplig rostskyddsfärg så håller de längre.
Jag skulle också investerat i en påse sådana gröna fästen för ändamålet från järnhandeln (finnes särskilda för just hydraulrör som tål mer stryk för fältbruk påmaskiner och sådant och vad jag minns var det faktriskt någon krona billigare än de tjusiga för inomhusbruk iaf i storpack...).
Jag misstänker dock att du kommer att behöva riktiga presskopplingar till denna styrning pga den relativa storleken *har jag för mig* den arbetar med fulltryck (osäker på rattdelen dock, men enligt nifelhems skiss bör det vara så), men detta kan de göra åt dig hos handlaren för hyggelig penning. Det kan ju då även vara bra att rita in demonterbara kopplingar (tex snabbkopplingar från maskinhandeln) där man kan tänkas vilja kunna demontera delar av systemet tex för underhåll i framtiden. Jag skulle absolut gjort en enklare ritningskopia och rita in hydraul ledningar, el mm så man får en uppfattning om det färdiga resultatet innan man börjar köpa större mängder materiel. (samt så klart även se på plats med block och penna i näven att det stämmer med teorin innan man börjar dra rören...

).