Den funkade bra tills en omstart, då hängde den sig.
startade om den fortsatte att hänga sig i inintsieringen av win. gjorde då en start vid senast fungerade drivrutiner, sen ballade den ur. Troligtvis mitt eget fel.
Men man får vad man betalar för (i detta fallet gratis )
Sådär, efter en komplett blåsning funkar allt som det skall igen, eller ja negeringar i alla fall
Grejorna snurrar men tappar steg, precis som att vel. Är jättehögt (samma som tidigare 3000). De drar igång men tappar sedan kraft. Gissar på någon mach3 inställning, men vad?
Ah, denna underbara autocorrect ...det ska stå någerlunda .
Klart det funkar nog att sänka, men de (o)lustiga är att det funkade tidigare.
Blir snart knäpp på mach3..... Nåväl, jag testar.
Nu är det ju inte samma dator så måste bli skillnad i hur snabba pulstågen kan bli, det är inget fel på Mach utan det är vi användare som vill för mycket ibland bara.
nä det är sant, det är rätt stor skillnad på de bägge datorerna.
Den gamle gick in på 800Mhz o den nya 2Ghz så det lär väl vara lite skillnad i pulstågen.
Är det bara att testa sig fram? vill minnas att man kan ändra det i mach någonstans.
Fast problemen är inte borta... När jag stänger av mach3 så buggar det och genererar blåskärm... o sen funkar joggningen sådär, precis som att den har ett eftersläp på ca 2sek och en vel. på 2000, för den verkligen tvärstannar, när den väl stannar..
usch va trött jag blir...
Ja jag ska
men tänkte se som jag kunde få rätsida på det. Det är en mach3 fil som är inne o härjar med någon systemfil.
Tänkte kolla om en uppgr. av bios hjälper.
Det är nog bara att bita i det sura äpplet, all hårdvara är inte bra. Får du blåskärmar med W7 så är det nåt med hårdvaran som inte lirar, varför rapporteras inte såna fel world wide om det skulle vara nåt med Mach3?
Näe... som dom säger i nån reklamfilm ... 'är du säker' 'ja ja, sluta jiddra nu'