Det kan vara lite svårt att få det att sänga i PSpice (vilket det väl är du simulerar i?), ibland måste man ge kretsen en liten knäpp innan den börjar sjunga.
Pröva sätt ett Initial condition på en kondensator, så att den är laddad när kretsen startar. Eftersom kondingen då är "fel" laddad för jämvikt får kretsen den lilla spark den kan behöva för att starta.
Alternativt pröva att kryssa ur rutan "perform initial bias point calculation" nånstans i "edit simiulation profile".
Då kommer alla kondensatorer att ha 0V när kretsen startar, och det är inte vad de skall ha i jämvikt så kretsen får även här en liten spark.
Undvik sen gärna (som tidigare sagts) elektrolyter om det inte är riktigt låg frekvens du vill ha. Sen naturligtvis, sätt ut en spänningskälla =).
Aldrig sett en sån där oscillator tidigare, men för allt vad jag förstår så borde den funka. Jag är lite lur på varför GE steget har förstärkning lägre än 1 (5.1/6.2). Borde den inte ha större förstärkning än 1 för att du skall kunna få en oscillation? Du tappar ju även lite gain i ditt fasvändar filter (Vilket jag antar att C3-L1-C1 skall vara) och runt i loopen vill du ju ha positivt gain vid din frekvens så den självsvänger där.
Jag åtgärdade dessa funderingar och fick denna att oscillera
Brytpunkterna blir lite förenklat
1/2piRC = 33kHz För Collectormotståndet och C2
1/sqr(2piLC) = 166KHz för Spolen och sista kondningen (Dubbelbrytpunkt)
Lite efter den sista punkten borde den sjunga, och i pspice sjunger den i dryga 200kHz så nånting ligger det väl i den förenklade bilden av filtret. (Ej räknat med att andra filtret kommer att påverka det första "bakåt")