Hej.
Jag har med hjälp utav min affärspartner kommit på en ny/förbättrad produkt. På senare tid har förfrågningar trillat in i brevlådan där det finns ett visat intresse för produkten. Vi jobbar båda i en annan bransch och har på så vis inte fått fram någon prototyp.
Påvisat intresse utifrån verkar positivt och vi vill försöka oss på att sälja denna produkt i en liten testskara.
Tjänsten(Göteborg): Vi söker en person som är duktig när det kommer till elektronik och vill ta sig an ett litet uppdrag där denna skall komponera en kretsplatta eller annat lämpligt alternativ som utför önskad uppgift.
Önskad uppgift enkelt förklarad: kretsplattan eller alt, skall kunna sända iväg ett förvalt sms till ett utvalt nummer när denna får en spänning/"styrspänning".
Du behöver alltså inte bygga något från grunden om det finns färdiga komponenter som man kan kombinera för att få önskad uppgift.
Detta är ett litet projekt som efter att ha talat med ett par "insatta" inte verkar ha en allt för stor "svårighetsgrad"
Känner du att du har lite tid över för detta projekt/denna tjänst, tveka inte att höra av dig antigen i tråden eller på min mail: signiture@hotmail.se Så ser vi till att träffas på ett litet möte och brainstorma så att allt känns rätt.
Edit: Givetvis blir du kompenserad för din tid med en avtalad summa.
Mvh