MVH/ Thomas
För snål eller inte!? (inväntar anbudssvar på CNC-maskin)
För snål eller inte!? (inväntar anbudssvar på CNC-maskin)
Sitter och väntar på svar på ett anbud på en Combi Mill dom skulle gå igenom anbuden på mån och meddela på tis. Så nu gäller det bara att men inte varit för snål
bara att hålla tummarna!
MVH/ Thomas
MVH/ Thomas
Senast redigerad av blueint 11 mars 2012, 08:31:26, redigerad totalt 1 gång.
Anledning: vad det rör sig om
Anledning: vad det rör sig om
- tecno
- Ort: Sparreholm, Södermanland N 59° 4.134', E 16° 49.743'
- Kontakt:
Re: För snål eller inte!?
Vad är det för CombiMill du bjudit på? Den med Y i bordet eller i bommen upptill? Vad har du lagt för bud?
Det är den men y i bommen och tnc 155 gått under 100 h på en skola mest i spånskiva!. budet avvaktar ett tag med det vill att det skall vara över innan jag uttalar mig.Även om sista dag var fred och det hade kommit in 6 bud så vet man alldrig.
Mvh/Thomas
Mvh/Thomas
var sugen att lägga ett anbud, men jag vet att jag skulle va för låg på det... snikig som man är 
Well om jag hade vetat det så hade jag nog höjt en aningMatsN skrev:Kom igen nu Thomas, jag har bjudit ja med
Fan många som såg den annonsen tyckte att det var värdelös och veckan innan var det ingen som hört av sigPakko skrev:var sugen att lägga ett anbud, men jag vet att jag skulle va för låg på det... snikig som man är
Skäm att säga det har inte kört den äntecno skrev:Hur fungerar trådgnisten Thomas?
NeoTech skrev:hehe, den där har jag med lagt ett bud på. =)
Har du mer + än mig då är fråganThomas H skrev: Fan många som såg den annonsen tyckte att det var värdelös och veckan innan var det ingen som hört av sigmen hoppas att 30+ räcker då
Har ni kollat om dom hjälper till med lastning om man skickar en bil? För det var väl hämtning som gällde.