Skämt åtsido, jag måste få till en återkoppling vad gäller varvtal och detta är den den vägen jag får ta.
Innan var jag inne på att börja rodda i spindelhuset men detta är en enklare väg att gå.
Hur går det för dig?
Sen kan man ju alltid betala vad säljaren vill ha (eller i alla fall nära), så slipper man gå i väntans tiderMats N skrev:För mig? Tja har lämnat bud på den fräsen så då får vi se. Hoppas kan man ju alltid.
Man kan ju lägga vilket bud som helst bara man har pengar. Men nu var saken den att det var just anbud på den så........persa skrev:Sen kan man ju alltid betala vad säljaren vill ha (eller i alla fall nära), så slipper man gå i väntans tiderMats N skrev:För mig? Tja har lämnat bud på den fräsen så då får vi se. Hoppas kan man ju alltid.![]()
Om man alltid vill göra klipp är risken att man aldrig får någon maskin. Och om man väl får en maskin så beror det på att ingen annan bedömt den vara speciellt värdefull
Du kan vara lugn, den demonteradeslgrfbs skrev:Kanske, självklart men: Tog du bort enkodern efter fotona var tagna så att den inte också gick i trumlaren?