Hjälp att identifiera ett slutsteg
Hjälp att identifiera ett slutsteg
Hejsan
Har kikat på ett begagnat slutsteg... Veres audio är märket, men det finns ingen mer märkning än det. Hittar inte heller märke på google, någon hemsida eller så alltså. Någon som vet hemsida till dem, eller har dem bytt namn eller så??
Såhär ser det alltså ut:.... Ny bild längre ner...
Micke
Har kikat på ett begagnat slutsteg... Veres audio är märket, men det finns ingen mer märkning än det. Hittar inte heller märke på google, någon hemsida eller så alltså. Någon som vet hemsida till dem, eller har dem bytt namn eller så??
Såhär ser det alltså ut:.... Ny bild längre ner...
Micke
Senast redigerad av MNorrgren 7 december 2011, 07:19:46, redigerad totalt 1 gång.
Re: Hjälp att identifiera ett slutsteg
Länken ovan fungerar inte, man kommer endast in på sin egen Gmail.
Du kan ju inte länka till ditt eget mailkonto, det funkar liksom inte.
Ahh sorry. Trodde inte den länkade till mailkontot. sorry!
Ny länk!
Ny länk!
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Ett sånt skulle jag behöva! 
Tycker det påminner om en av modeller som såldes på HifiKit. Osäker om det finns kvar ännu och kommer inte riktigt ihåg märket nu men kika på deras sida...
Tycker det påminner om en av modeller som såldes på HifiKit. Osäker om det finns kvar ännu och kommer inte riktigt ihåg märket nu men kika på deras sida...
Hehe jaa, jag behöver också det hehe. Ska bli subbas till tv'n
. Behöver lite mer tryck i botten känner jag, ska vara så soffan vibrerar! Förvisso rätt bra grundljud med ett par Cerwin Vega 15" golvhögtalare.... men... kan ju alltid bli bättre 
15" 
Då behöver jag den mer än du. Det står en låda utan förstärkare i källarn och skäms...
Vad får du ge för den?
Då behöver jag den mer än du. Det står en låda utan förstärkare i källarn och skäms...
Vad får du ge för den?
Jag har precis en sån vid TVn, sitter i en sluten låda med 2st 12" basar. Ljudet är ok men den är bytt på garantin två gånger efter att ha släppt ut röken, sedan andra bytet har den hållt över fem år.
badtastex:
Haha jaa, kan fläska på rätt bra, ett jeffla skjut i dem, men... inget subbasdjup i dem direkt. Har inte förhandlat men har för mig jag får ge runt 500 kr för den. Någonstans däromkring iaf.
Ahh ok, ja då kanske du är i mer behov än mig
mrfrenzy: okay, ja men det låter ju samtidigt bra men ändå inte. Bra att den nya håller och att den låter bra, men inte att de andra gått sönder
. Tackar för den infon, matnyttigt!
Haha jaa, kan fläska på rätt bra, ett jeffla skjut i dem, men... inget subbasdjup i dem direkt. Har inte förhandlat men har för mig jag får ge runt 500 kr för den. Någonstans däromkring iaf.
Ahh ok, ja då kanske du är i mer behov än mig
mrfrenzy: okay, ja men det låter ju samtidigt bra men ändå inte. Bra att den nya håller och att den låter bra, men inte att de andra gått sönder