Jag har två badrum som ska renoveras, ett på ca 4m2 som ska kaklas och ett på nästan 8m2 som ska ha plastmatta.
Idag har bägge plastmatta och gjorda ca 1994.
Badrumen finns i knivstatrakten och lämpliga godkännande för att göra försäkringsbolagen glada är ett krav.
Även tips om bra hantverkare är välkomna!
T: Renovering av 2 st Badrum
-
Re: T: Renovering av 2 st Badrum
Arga Snickaren
Anders Öfvergård
Ålder: 43
Familj: Fru och fyra barn
Bor: på Värmdö
Tidigare jobb: Har tidigare drivit fyra krogar och har jobbat med reklam för Lowe Brindfors. Idag driver han det egna byggföretaget A. Öfvergårds snickeri & bygg AB. Han är snickare, byggnadsingenjör, finsnickare och entreprenör.
Om att vara den Arga snickaren: - Jag är rak och kommer ifrågasätta och säga till dem vad jag tycker, men jag tycker det är viktigt att vara ärlig så det blir rätt från början. Vissa personer ska inte ge sig in i stora renoveringsprojekt, alla är bra på olika saker, och ibland ska man bara låta proffsen sköta sitt!
Vill du kontakta Anders byggfirma a.ofvergardsnickeriochbygg@bredband.net
Anders Öfvergård
Ålder: 43
Familj: Fru och fyra barn
Bor: på Värmdö
Tidigare jobb: Har tidigare drivit fyra krogar och har jobbat med reklam för Lowe Brindfors. Idag driver han det egna byggföretaget A. Öfvergårds snickeri & bygg AB. Han är snickare, byggnadsingenjör, finsnickare och entreprenör.
Om att vara den Arga snickaren: - Jag är rak och kommer ifrågasätta och säga till dem vad jag tycker, men jag tycker det är viktigt att vara ärlig så det blir rätt från början. Vissa personer ska inte ge sig in i stora renoveringsprojekt, alla är bra på olika saker, och ibland ska man bara låta proffsen sköta sitt!
Vill du kontakta Anders byggfirma a.ofvergardsnickeriochbygg@bredband.net