Klas-Kennys Labb!
Re: Klas-Kennys Labb!
Ob, en sån där Oltronix högspänningskub har jag också, fick den som skrot på gymnasiet.
-
Fan vad nice lab du har!
Väldigt roligt att lära känna såna kunniga människor som finns runt om i landet

-
Gott. vad kostar sortimentshyllan kanske kan vara bra att ha en sån i garaget med lite skruv o mutter 

- Klas-Kenny
Kankki: Jo, visst passar CRT'n in hyfsat, men den tar fortfarande plats
Iofs. är det ingen jättestor brist på plats, ännu...
Lödstationen kom hem idag, så jag jobbar för fullt med den just nu
blueint: Jovisst
Nä, den hjälper till att få bort ångor vid lödning, och extraknäcker för att ge kyla de varmaste dagarna
MRSVETSARE: Tackar så mycket!
Fullmoon: 159 pesetas gick den på, helt ok
Hyllorna sitter dessutom fast lagom, inte som den i metall de säljer i delar där lådorna ramlar ner bara man kollar på dem (har en sådan i garaget)

Iofs. är det ingen jättestor brist på plats, ännu...
Lödstationen kom hem idag, så jag jobbar för fullt med den just nu

blueint: Jovisst

Nä, den hjälper till att få bort ångor vid lödning, och extraknäcker för att ge kyla de varmaste dagarna

MRSVETSARE: Tackar så mycket!

Fullmoon: 159 pesetas gick den på, helt ok

Hyllorna sitter dessutom fast lagom, inte som den i metall de säljer i delar där lådorna ramlar ner bara man kollar på dem (har en sådan i garaget)

-
- Alexander98
- Kontakt:
Vart köpte du lödstationen och hur mycket kostar en sådan? Väldigt trevligt lab 

- Klas-Kenny
Jag antar att du menar den gamla (för den nya har inte fått vara med på några bilder ännu...)?
Den köptes på Kjell för snart ett år sedan, kostade då 299:- vill jag minnas då de hade något erbjudande att om man handlade över en viss summa (5-600 någonstans) fick man köpa den till halva priset. Nu verkar tyvärr inte det erbjudandet finnas kvar längre, så den kostar betydligt mer.
Den här är det:
http://www.kjell.com/content/templates/ ... ,723500000
Den köptes på Kjell för snart ett år sedan, kostade då 299:- vill jag minnas då de hade något erbjudande att om man handlade över en viss summa (5-600 någonstans) fick man köpa den till halva priset. Nu verkar tyvärr inte det erbjudandet finnas kvar längre, så den kostar betydligt mer.
Den här är det:
http://www.kjell.com/content/templates/ ... ,723500000