Söker fler fräsare då det formligen exploderar med saker som behöver fräsas och de som fräser åt mig idag inte kommer hinna med allt nytt.
Materialet är 2mm plast (polystyren), vilket fås av mig eller om du har eget som jag köper.
Endast 2 dimensionellt, d.v.s. bitar som ska fräsas ut rakt av.
Kan inte visa något exempel då det är hundratals och åter hundratals olika former, bitarna är allt ifrån 3x5mm till 35x5cm
Din fräs bör kunna hantera 50x35cm plastbitar med aktiv fräsyta på 48x31cm, då alla filer är gjorda för detta, kan möblera om lite om det absolut krävs.
Filerna finns i DXF och/eller Sketchup-format.
Demo-filer kan fås för att se hur de ser ut.
Inledningsvis rör det sig om cirka 20st bitar per vecka enl. ovanstående mått, 50x35cm.
Är du intresserad, gör dig hörd i tråden eller per PM.
Går även fint att ringa - 070-3906886
Det jag behöver veta är hur snabbt du kan börja fräsa (helst igår), samt ersättning du önskar (per timme).
Betalning kan ske efter varje fräsning eller veckovis, välj själv.
Självklart betalar jag för ev. tidsspillan som går åt för att hantera mina DXF-filer så den kan tolkas av din fräs.
T: Fräsning i plast - 2mm, massor av olika bitar, endast 2D
Re: T: Fräsning i plast - 2mm, massor av olika bitar, endast
Jag kan ev. vara intresserad, vill gärna se "demo-filen"
Söker minst en till person som kan fräsa!
Omfattning, två frästillfällen per månad om cirka 10st ark per omgång.
Endera fast eller betalning per timme. (betalningsfrekvens per påbörjad kvart).
Omfattning, två frästillfällen per månad om cirka 10st ark per omgång.
Endera fast eller betalning per timme. (betalningsfrekvens per påbörjad kvart).
Helst inom 14 dagar, därefter är det 0-2 uppdrag per månad.
Det är inga problem för t.ex. semester eller om man skall resa bort, jag behöver bara ha fler redo att köra ett par vändor när det blir mycket att göra eller ordinarie fräsmän är upptagna/fullt upp.
Det är inga problem för t.ex. semester eller om man skall resa bort, jag behöver bara ha fler redo att köra ett par vändor när det blir mycket att göra eller ordinarie fräsmän är upptagna/fullt upp.
Tar gärna en titt på någon slags underlag innan jag lovar för mycket men har troligen möjlighet att hjälpa till med lite fräsning, går det bra som privatperson eller skall man ha f-skatt osv? 
Mvh,
Viper

Mvh,
Viper