Jag har inte gjort några stora ansträngningar när det gäller grafiken - ville bara se att det fungerade.
Sedan var det OLED-displayen. En mycket trevlig sak som inte gör sig på bild (min kamera spårar ur på vitbalansen, så jag har "korrigerat" färgen på displayen så att den matchar verkligheten bättre - kameran gjorde den för vit):

Jag kan säga att jag blev imponerad av OLED. Displayen är mycket tydlig och snabb. Ingen eftersläpning kan ses i segmenten som LCD har. Den fungerar aldeles utmärkt till att visa realtidsinformation (VU-mätare och dylikt). Den enda dåliga jag kan säga om denna är att den kunde varit större. Antalet rader är helt enkelt för få i vissa fall. Hoppas på att en 4-radig modell kommer ut. En dröm vore en grafisk OLED...
Den grafiska LCD'n är också mycket snygg, men rörlig grafik göre sig icke besvär - det blir bara suddigt. Stillbilder och långsamma förändringar passar bäst för denna. Annars är det en tydlig och fin display om än lite kitslig när det gäller parallellportens inställningar.