Normala vibratorer har väl en periodtid på någon tiondels sekund, med en periodtid på någon tusendels sekund borde det gå att få henne att komma på ett ögonblick
Jag har idetorka:( Hjälp!!!
Re: Jag har idetorka:( Hjälp!!!
hmm..555'an borde ju vara ypperlig till någon form av ultraljudsvibrator 
Normala vibratorer har väl en periodtid på någon tiondels sekund, med en periodtid på någon tusendels sekund borde det gå att få henne att komma på ett ögonblick
Litet förtydligande, nu ha jag iofs ingen flickvän, snarare en hustru sedan runt 20-25 år eller så.
Men principen är densamma, bara metoden skiljer.
Men principen är densamma, bara metoden skiljer.
- Klas-Kenny
... 555'anTomasL skrev:Frågan är ju, vilken pryl är roligast att leka med, flickvännen eller 555an, personligen föredrar jag.....
Vampire diaries är ju som bekant en otroligt tråkigt TV-serie, så det borde inte vara så svårt att distrahera henne bort från den genom att bygga någon underlig blinkanordning med dina 555or och lysdioder. Kör på det!
- FormerMazda
En tongenerator som spelar upp nåt ultraljud som ligger precis i hennes sugen-på-sex-frekvens!
Två flugor på smällen!
Två flugor på smällen!
- ochkl0620
- Kontakt:
Ohh!!!
Hur gör man man för o veta vilken frekvens dä är?
Låter fetto kul
Hmm nåt o käna cash på? En sexgenarator!
Haha
Ot: sorry jag e lagom fredags-lullig efter en fett grym kväll hemma hos bror om jag skriver konstigt
Hur gör man man för o veta vilken frekvens dä är?
Låter fetto kul
Haha
Ot: sorry jag e lagom fredags-lullig efter en fett grym kväll hemma hos bror om jag skriver konstigt
- ochkl0620
- Kontakt:
Haha nee hon sitter i badet
Men jag vill ändå HA en sexgenerator
Brb!!! håller på o fritera pommes
Men jag vill ändå HA en sexgenerator
Brb!!! håller på o fritera pommes
- Klas-Kenny
Hade ju varit perfekt att ställa sex-generatorn innanför badrumsdörren när hon ligger där våt (
) och naken
Men, vid ett sådant guldläge kan det ju tyckas att 'man-power' borde fungera lika bra
Men, vid ett sådant guldläge kan det ju tyckas att 'man-power' borde fungera lika bra
Slår vad om att hon sitter (satt) i badet och sms:ade med nån vänninna och skrev något i stil med:
"Men ååååhh, nu sitter jag här i badet själv och är kåt som ett djur, medan min djäfla pojkvän bara sitter å glor framför datorn, förut var jag tvungen att titta på en dålig serie för att han hellre satt vid datonr än att ha sex, hur ska jag göra med honom???"
Eller va tror ni??
"Men ååååhh, nu sitter jag här i badet själv och är kåt som ett djur, medan min djäfla pojkvän bara sitter å glor framför datorn, förut var jag tvungen att titta på en dålig serie för att han hellre satt vid datonr än att ha sex, hur ska jag göra med honom???"
Eller va tror ni??
Hjälpmedel betyder inte att man inte kan, det betyder att man är smart nog att inse att något som är bra går att göra ännu bättre!TomasL skrev:Va är ni för några, måste ni ha hjälpmedel?????
- FormerMazda
Variosboy skrev:Slår vad om att hon sitter (satt) i badet och sms:ade med nån vänninna och skrev något i stil med:
Eller va tror ni??
Tills motsatsen är bevisad så är det garanterat så.
Och bildbevis är det enda som duger.