AndLi skrev:
Är det inte just denna lilla usb port som telefon leverantörerna kom fram till skulle vara standard?
Ja den irriterande som fan, när man hade släkt allt ljus för att inta horisontellt läge och ska bara koppla in telefon till laddning, så kunde de ta en jäkla tid att hitta rätt
med den där sladden

haha.
Jag har som sagt en docka, kan du få det med micro-usb?, snart lär de väl ta fram nano-usb eller varför inte gå tillbaka till mini-usb, usb-b, c,z,q? Eller nån skum variant av micro-usb gosh.
Standarden säger dessutom bara att de ska vara usb-laddning, så Apple har uppfyllt kraven sen de började leverera smartphones!
Sen att andra tillverkare inte vågar sticka ut och hitta på bättre kontaktdon ser jag bara som ett stort minus.
Vill du ha line-out från din Android lur så kan du inte få de tex,
AndLi skrev:
Och jag har ett par vänner som spräckt displayen på iPhone, så håll dig borta från dem
Och sen har jag några andra vänner som älskar sina iPhones, så köp den
Spräcka displayen var redan vanligt när jag börja använda telefon, nokia tiden. Jag har haft iphone ca 4år och inte lyckas spräcka en display och jag jobbar inte på konto!
Men de är inte enbart Apple som kör med glasskärmar så problem är inte unikt för dom.
MinusPol: Jag svarar i detta forum just nu från min iphone, så visst används den flitigt.