Behöver ett nytt bord till fräsen. Hål och spår kan jag fräsa själv, dock har jag inte tillgång till bandsåg eller vattenjet så jag kan inte fixa så stora stycken.
Måtten är 600 x 420 mm.
Tjocklek ca 15-20 mm i aluminium eller 7-10 mm i stål.
Kommer väl kosta en slant, men det är jag medveten om. Hojta till ifall ni har möjlighet att såga ut en sådan bit!
T: Behöver metallskiva 600x420 mm
T: Behöver metallskiva 600x420 mm
Senast redigerad av blueint 9 januari 2011, 03:50:23, redigerad totalt 3 gånger.
Anledning: Flyttade tråden från Köp&Sälj eftersom det är en Tjänst. //JimmyAndersson ; var: T: Metallplåt //adm
Anledning: Flyttade tråden från Köp&Sälj eftersom det är en Tjänst. //JimmyAndersson ; var: T: Metallplåt //adm
Re: T: Metallplåt
Tack för tipset. Någon som har köpt detta, eller handlat från detta ställe innan?
Jag har, och jag har handlat just en sån bordsskiva till mitt (stillastående) cnc-projekt
Skivan och Frakten kostar ju en slant, men den är av finfin kvalisort.
Seriös säljare, har handlat ett par gånger av dom.
Skivan och Frakten kostar ju en slant, men den är av finfin kvalisort.
Seriös säljare, har handlat ett par gånger av dom.
Ja det lutar att det får bli en sån vid nästa löning. Helt klart mindre jobb än att göra själv.
Re: T: Behöver metallskiva 600x420 mm
Det har funnits ett T-spårsbord i den storleksordningen på "min" skrot. Men då är det nog 50mm stål eller så, och väger därefter. De har precis stuvat om en massa så jag vet inte om det finns kvar. Hör av dig om jag skall kolla nästa gång jag är där.