Jag söker någon som kan tänkas att CAD:a åt mig så jag kan skicka iväg det till PCB tillverkning.
Det är ett kort till musik, det är inte stort, innehåller ca 25komponenter
Jag har ett schema och vilka komponenter det ska vara, men jag kan inte CAD:a.
Någon som kan tänka sig göra detta och vad skulle det tänkas kosta att göra det?
Någon som kan CAD:a inför PCB tillverkning (fixat)
Någon som kan CAD:a inför PCB tillverkning (fixat)
Senast redigerad av covent 11 januari 2011, 13:11:40, redigerad totalt 1 gång.
- JimmyAndersson
- Kontakt:
Re: Någon som kan CAD:a inför PCB tillverkning
Ytmonterat eller hålmonterat eller blandat?
Enkelsidigt eller dubbelsidigt eller fler?
Välkommen till forumet!
Enkelsidigt eller dubbelsidigt eller fler?
Välkommen till forumet!

Kasta upp schemat, tror det blir lättare att avgöra antal lager mm...
allt är hålmonterat och ensidigt
nedan kan ni se 2 st scheman, jag vill ha in båda dessa på ett PCB, de är fristående från varandra men ändå på samma PCB
nedan kan ni se 2 st scheman, jag vill ha in båda dessa på ett PCB, de är fristående från varandra men ändå på samma PCB
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Ah, en klassisk 1v/oktav till volt/Hz-konverter plus en v-trig till s-trigomvandlare! Får jag gissa, koppla en sequencer till en korg ms-xx?
Behövs verkligen flera ingångar på cv-in delen? Det ser ut att vara från en asm-1 eller annan electronotes-vco. Teh nerdness!
Lycka till!
Behövs verkligen flera ingångar på cv-in delen? Det ser ut att vara från en asm-1 eller annan electronotes-vco. Teh nerdness!

Lycka till!
helt korrekt, ska styra Korg MS-20, Korg Mono/Poly och en Yamaha CS15 med olika Seq som inte fixar Hz/V.
Jag hittade ritningen på nätet, behöver säkert inte alla CV in, men kan vara kul att styra lite annat än bara tangentbordet
Jag hittade ritningen på nätet, behöver säkert inte alla CV in, men kan vara kul att styra lite annat än bara tangentbordet