Vad det blir i tull å moms blir oftast en överraskning

444kr va vad jag betalade, i värsta fall upp mot en tusing kan det nog bli beroende på om dem bråkar i tullen (har hänt att de vill ha kvitto på betalningen för att fastställa värdet, då kommer man inte undan). Hoppas Du blir nöjd med spindeln, de e då jag med reservation för att jag inte testat att fräsa med den ännu.
Det blir nog ngn form av häxbrygd, antingen spolarvätska/glykolblandat detstvatten eller ngn färdig för PC-kylning som du nämner, inte omöjligt att det blir det sistnämnda.
Lekt med fräsen idag igen, flyttat styrkortet med schmitt triggern till apparatskåpet men så fort jag strömsätter stegisarna försvinner hysteresen i kretsen iaf... så j-vla skumt. Nu står jag i valet å kvalet om jag ska köpa fina mekaniska brytare å skippa hela optiska delen eller om jag ska söka vidare efter störningskällan, men risken finns att det bara blir pengar i sjön å sätta avstörning på alla motorerna osv, kan mycket väl sluta med mekaniska iaf. Så jag överväger att köpa mekaniska på en gång.
Har spanat in
dessa på ebay
Honeywell ska ju kunna det här med brytare så tror på dessa, nyp i Sverige ca 1500kr stycket så kan ju inte vara helt värdelösa
Jag tar tacksamt emot förslag på andra BRA helt mekaniska brytare
Har lyckats montera skruven för Y-axeln idag oxå, bilder kommer när jag sitter på ett bättre nät (WWAN nu).
Mvh Love