Finns fortfarande inget inlaggt i fältet Ort, hmm...
Relevanta uppgifter ska finnas där dom lättast syns, och vid ändringar, så ändras det automagiskt.
OK, mitt fel, det var alltså inte du som ville ha hjälp, det är alla vi andra.
Klart jag klarar av att gå in i en affär och köpa en klocka, men den klocka som jag efterfrågar finns inte, såvitt jag känner till, för försäljning B2C.
Så du tror att nån annan ska kunna hitta just den typen/modellen du vill modifiera? Jag fattar inte varför du inte bara kan köpa en klocka å be nån här göra vissa förändringar på den? Du måste väl kunna betala, bära hem den, ta bort urtavlan å skicka den till någon hugad spekulant på jobbet? Sen får du tillbaka den med massa hål i periferin. Sen måste du väl kunna peta in lysdioder i nämda hål, om nu inte den hugade även kan göra det för dig. Resten, det med det elektriska kan du inte göra, men limma fast en liten färdig box på baksidan klarar du väl ändå av, eller blir det för svårt nu med limmet?
OK, då fixar den hugade det också, men nu måste du väl i alla fall kunna sätta tillbaka urtavlan och hänga upp den på väggen? Nähä, inte det. Då blir det att den hugade kommer hem till dig med färdig klocka å slår i en spik i väggen, för att sen hänga klockan på plats. Bra så, var det så du menade från början? Det var lite otydligt just det avsnittet.