..................................................................................................................Första pris går till: µScope. ..................................................................................................................Victor_passe vinner därmed en kompetent lödstation från Weller!
..................................................................................................................Andra pris:Logikanalysator för VGA-skärm. ..................................................................................................................Micke_s vinner en gaslödpenna från Weller.
..................................................................................................................Tredjepris:Energilogger för USB. ..................................................................................................................Tripp vinner en Argosy Mediaspelare med 160GB hårddisk.
..Måste åka till elfa och tjacka ett par sådana displayer så man kan bygga själv, tyvärr verkar dom vara beställningsvara för dom har inte haft hemma nån gång när jag varit där hitills.
Äntligen Jimmy! Började prexis få slut på Vinotinton och levern min värker när jag går på promenad med mina rosa elefanter Delirium och Tremens!
Grattis alla vinnare och tack till er som tagit er tid att arrangera detta på er lediga tid! Kul att sponsorerna ville vara med också så att Geekjoan slapp ge bort sina egna lödpryttlar!