Måste tyvärr säga att jag inte får det att fungera, dock förstår jag inte varför 0.3mm i linjebredd är ett problem?
Även om man gör kortet hemma med UV och bad så är det ju dryga 15mil, och det gör man ju lätt.
Eller är det så pass stora strömmar att det behövs grövre?
Går inte att fuska lite och bara lägga två linjer i ett kors över och på så sätt få grövre anslutningar?
Går alltid att lösa på nått sätt.
EAGLE, polygons & thermal reliefs
Re: EAGLE, polygons & thermal reliefs
Det var synd...hoppades att du hade lösningen
Nej, det är inte pga av etsningen jag behöver breda ledare det är pga strömmen, 30-50A på 105u koppar. Problemet med att lägga ett kryss "manuellt" är att ändarna på linjerna är runda och eftersom det är ont om plats på "sidorna" så blir det inte riktigt bra ändå - men bättre än innan. (Sen är det jobbigt att flytta på men man får väl göra det sist av ALLT).
Frågan är hur det fungerar om man skulle beställa fabriks-etsade kort....Borde väl inte göra någon skillnad men jag har aldrig beställt kort förut så jag är lite osäker på den fronten.
Tack i alla fall för att du försökte!

Nej, det är inte pga av etsningen jag behöver breda ledare det är pga strömmen, 30-50A på 105u koppar. Problemet med att lägga ett kryss "manuellt" är att ändarna på linjerna är runda och eftersom det är ont om plats på "sidorna" så blir det inte riktigt bra ändå - men bättre än innan. (Sen är det jobbigt att flytta på men man får väl göra det sist av ALLT).
Frågan är hur det fungerar om man skulle beställa fabriks-etsade kort....Borde väl inte göra någon skillnad men jag har aldrig beställt kort förut så jag är lite osäker på den fronten.
Tack i alla fall för att du försökte!
Re: EAGLE, polygons & thermal reliefs
Borde inte vara nå problem om man fabriksbeställer.
Hör av mig om jag snubblar över en bättre lösning : )
Hör av mig om jag snubblar över en bättre lösning : )