Klubben för inbördes beundran !
Klubben för inbördes beundran !
Har läst Era inlägg om "bannor" mm.
Djä... "chipps" Vem tror Ni att Ni är ?
Den här siten är den bästa i i hela Sverige om man vill hålla sig
underättad vad som händer inom elektronik.
Jag är jätteglad att gå in här då och då för att kolla läget !
Djä... "chipps" snack om "bannor" kan Ni hålla på med på Lunarstorm.
Idag gäller att U = i * r
Djä... "chipps" Vem tror Ni att Ni är ?
Den här siten är den bästa i i hela Sverige om man vill hålla sig
Jag är jätteglad att gå in här då och då för att kolla läget !
Djä... "chipps" snack om "bannor" kan Ni hålla på med på Lunarstorm.
Idag gäller att U = i * r
Bara att kolla signaturerna !
Ni tror att detta är Er personliga lekplats.
Så är det inte ! Det finns 1000:tals läsare "out there"
Den där dj... Snigelkastaren finns på varje uppslag.
Understimulerade ynglingar i puberteten. Han svara BRA många gånger !
Onanister som fått för mycket gas från löddkolven !
Fantomen är hård mot dom hårda !
Nu plötsgt gäller att U = I/R 30/4 Valborg
Så är det inte ! Det finns 1000:tals läsare "out there"
Den där dj... Snigelkastaren finns på varje uppslag.
Understimulerade ynglingar i puberteten. Han svara BRA många gånger !
Onanister som fått för mycket gas från löddkolven !
Fantomen är hård mot dom hårda !
Nu plötsgt gäller att U = I/R 30/4 Valborg
Re: Klubben för inbördes beundran !
Hmmm, visst forumet är mycket trevligt och man får oftast massa snabba och korrekta svar på sina frågor.. fast är vi verkligen så i framkant av utvecklingen ? Går det ens att ligga i framkant av utvecklingen när man bara gör det som hobbyanvändare?SvenPon skrev: Den här siten är den bästa i i hela Sverige om man vill hålla sig
Fast jag kanske är förstörd från jobbet....
Glömde för överig ölen på jobbet, så jag är än så länge nykter...
Sa jag att jag suttit som OP på lunarstorm IRC???
Trevlig valborg på er alla

Det verkar som att SvenPon har väldigt svårt med detdär med försvarsmekanismerna. Nu projicerar han samtidigt alla sina egna problem på oss! Vi förstår dig, SvenPon, om du känner dig ledsen på valborgkvällen när du i din ensamhet sitter och knäcker en öl och inser att inga småflickor svarar på dina söta gästboksinlägg på lunarstorm. Och det är inte lätt när man inte fått dopp i grytan på flera år bara för att man inte får upp den längre.
Men bara lugn, SvenPon, det finns en plats i samhället för dig också, bara du lär dig hantera din egen aggressivitet så du slipper förstöra för oss andra.
Men bara lugn, SvenPon, det finns en plats i samhället för dig också, bara du lär dig hantera din egen aggressivitet så du slipper förstöra för oss andra.
- Schnegelwerfer
Håller helt med Melker.
SvenPon vill ha uppmärksamhet och han får det.
Rent psykologisk vill vi alla betyda något för någon, kan man inte annat kan man alltid få folk att hata en.
Det är en sån där grej som det kommer av att inte ha vänner, det är tragisk osv men det har med inställningen allmänt att göra. Vissa vill uppåt och höjer sig därmed, andra vill höja sig vid att trycka ner andra.
Så ta på skorna som inte klämmer, låt SvenPonken komma med sitt ovett och strunta i honom, ett troll är ett troll så länge vi andra reagerar enligt trollets önsken. Han vill ha uppmärksamhet, ge honom då tystnad.
Då kommer trollet att försvinna lika effektivt som vissa politikares utgiftunderlag.....
SvenPon vill ha uppmärksamhet och han får det.
Rent psykologisk vill vi alla betyda något för någon, kan man inte annat kan man alltid få folk att hata en.
Det är en sån där grej som det kommer av att inte ha vänner, det är tragisk osv men det har med inställningen allmänt att göra. Vissa vill uppåt och höjer sig därmed, andra vill höja sig vid att trycka ner andra.
Så ta på skorna som inte klämmer, låt SvenPonken komma med sitt ovett och strunta i honom, ett troll är ett troll så länge vi andra reagerar enligt trollets önsken. Han vill ha uppmärksamhet, ge honom då tystnad.
Då kommer trollet att försvinna lika effektivt som vissa politikares utgiftunderlag.....