CNC-Plus frässpindel

Robot, CNC, Pneumatik, Hydraulik, mm
Mindmapper

Re: CNC-Plus frässpindel

Inlägg av Mindmapper »

Förutom att de inte kan engelska tycker jag att det är proffsigt att försöka svara och tala om att de inte klarar av att ge ett snabbt svar, men att ett bättre svar kommer efter sådär 10 dagar.

Eftersom de har ett engelskt alternativ på hemsidan kunde man ändå förvänta sig att de var bättre på engelska.
Artesuave

Inlägg av Artesuave »

Hur lång tid brukar det ta innan får sina grejer från cnc-plus? Tror jag läste någon annan stans att de skickar med DHL och dem brukar va snabba. Beställde för 10dagar sen och allt fanns i lager, mailat dem nu några ggr och frågat om mitt paket men inget svar :evil:
Elias

Inlägg av Elias »

Jag beställde för en tid sedan och det tog nog tre veckor innan det kom något paket. Efter två veckor mailade jag och frågade efter kollinumret men det mailet kom det aldrig någon svar på.
Användarvisningsbild
Spruft

Inlägg av Spruft »

Det finns inget kollinummer när DHL skickar med lastbil. Ringde DHL och frågade nämligen.
mliljedl

Inlägg av mliljedl »

Sist jag beställde från cnc plus så fick jag tracking nummer efter att jag mailat 2ggr... med svaret "i’m sorry i have overlook your email"

//Martin
Artesuave

Inlägg av Artesuave »

ok då borde de nog dyka upp snart, beställde den 8jan...dem verkar ha mycket att göra om dem inte kan svara på mail eller uppdatera sin sida, borde anställa en extra gubbe för det tycker jag.
boris

Inlägg av boris »

Jag beställde en fräsmotor från Cnc-plus som heter AW-FSE 1600 (Suhner) och fick den för tio dagar sedan.
Nu står det "Made in Germany" på den. Jag tittade lite extra på "collets" på deras hemsida och det står nu "Made in Germany - no China import".
http://www.cnc-plus.de/Spindles---Acces ... Kress.html
Skriv svar