TIPS: SparkFun ger bort prylar
Re: TIPS: SparkFun ger bort prylar
"Something broke.
...not to worry. We've logged this error and will be looking into it, but please don't hesitate to mail it@sparkfun.com and complain."
...not to worry. We've logged this error and will be looking into it, but please don't hesitate to mail it@sparkfun.com and complain."
det var segt 2-3h innan med när alla börja fylla sina korgar 
Det är väl bara 1000 paket, inte 10000, men är det inte en fix summa och inte ett fixt antal? om alla bara väljer grejer för $99 blir det ju pengar över
Jag får 0 kontakt med siten, så det ser ju inte så hoppfult ut för min del...

Det är väl bara 1000 paket, inte 10000, men är det inte en fix summa och inte ett fixt antal? om alla bara väljer grejer för $99 blir det ju pengar över

Jag får 0 kontakt med siten, så det ser ju inte så hoppfult ut för min del...
F5 funkar inte för mig. Sidan blir ändå tom. Får kontakt med varukorgen sporadiskt men kommer aldrig längre...
Jag som har funderat på att beställa prylarna i ett år typ...
Jag som har funderat på att beställa prylarna i ett år typ...

Verkar ha lyckats iaf. Inte för att det var nåt jag kände att jag behövde egentligen men gratis är ju gott

hahaha
Jag fick
SparkFun Electronics is Temporarily Closed!
SparkFun Electronics has been temporarily closed while necessary upgrades are installed and configured.
Please be patient and check back soon. We're working tirelessly to make this down time as brief as possible.
Upgrades nu?! Yeah, right
Jag fick
SparkFun Electronics is Temporarily Closed!
SparkFun Electronics has been temporarily closed while necessary upgrades are installed and configured.
Please be patient and check back soon. We're working tirelessly to make this down time as brief as possible.
Upgrades nu?! Yeah, right
Gratulerar 
Där hade jag också varit för en halvtimme sen om det inte vore för att jag blev utkastad i sista steget. Men jag är inte bitter...

Där hade jag också varit för en halvtimme sen om det inte vore för att jag blev utkastad i sista steget. Men jag är inte bitter...
Jag fick igenom en order tror jag...
Orderbekräftelsen var på hela summan men de verkar bara ha reserverat summan-$100 på kortet...
Orderbekräftelsen var på hela summan men de verkar bara ha reserverat summan-$100 på kortet...

> Verkar ha lyckats iaf. Inte för att det var nåt jag kände att jag behövde egentligen men gratis är ju gott
Känns ju bra att sådana som beställer saker dom inte behöver tränger undan dom som funderat på att beställa saker av behov sedan länge... Jag är inte bitter
Känns ju bra att sådana som beställer saker dom inte behöver tränger undan dom som funderat på att beställa saker av behov sedan länge... Jag är inte bitter