Sådär, eftersom ja att jag lovade att slänga upp en film, men de kom ju aldrig eftersom jag lyckades bränna en drivkrets + ena motorn. Och därefter konstaderade jag att den motorn jag hade kvar var för svag.
Men här kommer en liten update i alla fall:
Japp de var här jag råkade förstöra de mesta
Här är en bild på saken jag fick svetsad. Rusktigt snyggt blir det.
Så här var tanken att få ihop allt, men de var då jag slarvade bort ett kugghjul + motorn total pajade.
Följadande bilder är på samma sak och hur jag får fast växeln i cylindern:
Den undre delen har en underbar finish, de svarta sträcken är lite smuts bara de går säker bort med lite vatten.
Men hur fixar jag till mina bitar längst upp? Ja, underbart fina svetsar också,(De jag svetsat den övre delen) kommendera inte ens haha

Nej då håller ju iaf för 80kg så.
Har försökt med våtslip-papper men de tycks inte hända så mycket, Stålet är rostfritt. Några vinnande knep för att få en snygg finish?
De enda som jag behöver nu är att bygga en snygg låda till drivsystemet, en display (Någon som säljer en snygg?) 2 st nya lite starkare stegmotorer, var av en rund med max 57mm i diameter, höjd kanske 5-6 cm gör inget.
//Mvh Simon
Edit: en micro update, Filade till mig en plexi bit samt skrev ut en gradskiva. Ska skriva ut den på bättre papper senare, Typ fotopapper och limma fast den, Blev jäkligt bra annars. Någon som har en bild på en 360 grad-skiva dock? Hittade bara en på 90-90-90-90 om ni förstår.