Hjälp med lödning av LM3886 förstärkare!

Viper

Hjälp med lödning av LM3886 förstärkare!

Inlägg av Viper »

Hej,

Köpte på mig 2 st av dessa förstärkar kit som MrMister och Perco ordnade samköp utav samt även komponent kit utav MrMister, nu när jag äntligen fått hemma det jag behöver så tänkte jag kolla om det finns någon här som kan mot en rimlig summa pengar löda ihop dessa kit åt mig.

Jag tänkte jag skulle ta och snickra ihop två st lådor på jobbet i aluminium alltså en till vardera kit, jag skulle gärna också om det går att ordna göra så att man kan få kanske 2 olika ljud ingångar. En switch på fronten av lådan för att välja ingång samt en volym ratt hade ju inte varit helt dumt det heller så att säga, vet inte hur svårt det är att ordna ett par sådana saker men vi kan ju se vad som går att ordna och vad det kostar.
Har även tänkt mig någon slags lys diod på fronten för att indikera om förstärkaren är påslagen eller inte, har lite blåa dioder liggandes hemma som kanske kan bli lämpliga offer för detta.

Jag saknar tyvärr själv möjligheter att löda och känner att detta är lite väl avancerat för mig och letar därför efter någon som kan göra det mot en rimlig peng, jag har ingen brådska med tiden utan låt det ta den tid det tar.

Så finns det någon här som kan tänkas hjälpa ta gärna kontakt antingen här i tråden, via pm eller mail till tom16r@hotmail.com snabbast svarar jag på mail då jag kollar den rätt så ofta.

PS. Behöver även någon slags strömförsörjning utav dessa förstärkare någon som har något lämpligt eller vet var jag kan köpa mig en till vardera förstärkare för en rimlig peng säg gärna till! :D

Mvh,
Viper
Användarvisningsbild
Swech
EF Sponsor
Kontakt:

Re: Hjälp med lödning av LM3886 förstärkare!

Inlägg av Swech »

Kan fixas.
Rimlig peng också... bör dock se kortet på bild eller liknande (har inte letat runt
bland trådarna för att se vilket det egentligen är)

Trollhättan är ju inte så långt från bovallstrand heller :wink:

Swech
Skriv svar