MrMister‘s Sverigesemester v2.0 Kom och Köp, prima lemonad!
Re: MrMister‘s Sverigesemester v2.0 förslag? PDF i första posten
Ja ni har så rätt så rätt.. Får nog ta och gå igenom en extra gång och kanske rensa lite..
Mer info på det mesta kommer så fort jag hinner sammanställa allt.
Det verkar inte vara så kul att vara importör hemma i sverige... vilken djungel av regler och undantag..
xraid: Om du verkligen vill köpa en container med ris, så visst kan jag hjälpa dig med det om jag hinner.
men "ris" finns det rätt mycket olika kvalitet och typer av, så du måste vara lite mer specifik isåfall..
men maila mig med dina krav så ska jag kika på det. alt. ge dig några nummer/epost-adresser.
Mer info på det mesta kommer så fort jag hinner sammanställa allt.
Det verkar inte vara så kul att vara importör hemma i sverige... vilken djungel av regler och undantag..
xraid: Om du verkligen vill köpa en container med ris, så visst kan jag hjälpa dig med det om jag hinner.
men "ris" finns det rätt mycket olika kvalitet och typer av, så du måste vara lite mer specifik isåfall..
men maila mig med dina krav så ska jag kika på det. alt. ge dig några nummer/epost-adresser.
Håller med de föregående talarna, jobba inte slut på dig för några tior, vi hoppas ju på att nått liknande upplägg fler gånger.
En sak, då slutdatum närmar sig kan du skriva vilket datum som är det i rubriken, det är inte alltid man orkar in och titta på allt som skrivs då folk fortfarande beter sig som om du var jultomten.

En sak, då slutdatum närmar sig kan du skriva vilket datum som är det i rubriken, det är inte alltid man orkar in och titta på allt som skrivs då folk fortfarande beter sig som om du var jultomten.

dar303 skrev:Han ÄR jultomten!

-
Ledstripes är alltid kul.. på kretskort eller plast.
Även N64 joystickar är väl av intresse för ett humant pris.
Även N64 joystickar är väl av intresse för ett humant pris.
-
Ledstripes är sjukt dyrt i sverige så det bör man kunna hitta vettigt i kina.
Jag vill inte stressa dig Mister, men jag vill ändå kolla om du fick någon chans att kolla upp "spännset" för fräsbord? Du vet ett sånt set med T-muttrar, T-bultar och diverse spännjärn... Väger en del så det skulle vara kanon om det blev lite plats i containern för ett sånt...
/PeterH
/PeterH
- HUGGBÄVERN
- Tidigare soundbrigade
- Kontakt:
Haha!
Jag såg att de där miniförstärkarna kommit med. Det måste bli en grön!
........
..... Nä, guld är ju för himla skönt!!!
...... Fast hur många blå rörförstärkare finns det??? .... Ujujuj, det här var inte lätt alls.
Tur man har någon vecka på sig att bestämma sig.

Jag såg att de där miniförstärkarna kommit med. Det måste bli en grön!

Tur man har någon vecka på sig att bestämma sig.

MrMister: Jag hittade ett företag i Kina som tillverkar reläer och verkar lovande.
Ningbo Forward Relay Corp. Ltd
Jag vet inte om det är bökigt för dig att kolla men det skadar ju inte att tipsa om det tänkte jag. Om du känner att du får några sekunder över mellan allt ståhej så hade det varit mycket uppskattat om du kunde kolla på priser på följande reläer.
P-012 (12V, miniatyr)
PS-012 (Ytmonterad variant av föregående, 12V)
NX2-012 (12V, DIL)
NX2-012 (12V, SMT)
Tack på förhand.
Ningbo Forward Relay Corp. Ltd
Jag vet inte om det är bökigt för dig att kolla men det skadar ju inte att tipsa om det tänkte jag. Om du känner att du får några sekunder över mellan allt ståhej så hade det varit mycket uppskattat om du kunde kolla på priser på följande reläer.
P-012 (12V, miniatyr)
PS-012 (Ytmonterad variant av föregående, 12V)
NX2-012 (12V, DIL)
NX2-012 (12V, SMT)
Tack på förhand.
Vad är priset på ringtrafo. 16Volt 2-4A (gärna två uttag ej ett måste)?
Såvitt jag förstår så spelar inte spänningen någon roll, bara effekten, isf:
16V * 4A blir 64VA. Närmsta i pdfen är 60VA som kostar 150:- inklusive moms. Ska du ha dubbla uttag med 4A vardera borde det landa på 200VA som är närmsta högre än 128VA och alltså kostar 230:-.
16V * 4A blir 64VA. Närmsta i pdfen är 60VA som kostar 150:- inklusive moms. Ska du ha dubbla uttag med 4A vardera borde det landa på 200VA som är närmsta högre än 128VA och alltså kostar 230:-.
Ang. ringkärnorna så lindas dom efter order, så det är priser per VA/W som gäller...hur många utgångar/ingångar och effekter osv, det bestämmer du själv. Räkna på närmaste över din specifikation för pris.
Eller: Ja precis mrfrenzy, som du säger.
Jag har jobbat/jobbar hela helgen, men hoppas att jag ska bli klar med det här strax. Vill ju komma hem någon gång också
PeterH: Nej, jag har faktiskt inte hittat något intressant, ska skicka bilden till någon som är bättre på industrikinesiska än....alla jag känner
...Åter till svettens, tårarnas och dom dåliga ursäkternas land... (eleverna)
Eller: Ja precis mrfrenzy, som du säger.
Jag har jobbat/jobbar hela helgen, men hoppas att jag ska bli klar med det här strax. Vill ju komma hem någon gång också

PeterH: Nej, jag har faktiskt inte hittat något intressant, ska skicka bilden till någon som är bättre på industrikinesiska än....alla jag känner

...Åter till svettens, tårarnas och dom dåliga ursäkternas land... (eleverna)