MrMister‘s Sverigesemester v2.0 Kom och Köp, prima lemonad!
Re: MrMister‘s Sverigesemester v2.0 förslag? PDF i första posten
Priset på racklådorna står väl under? Nr 09-11 har jag för mig.
Ja priset har stått där ändå från början.
Jaaa! Nu ser jag. Trodde siffrorna stod under varje bild så jag gick och väntade på 12-14...
Hyffsat bra priser!
Jaha då får man väl bygga upp ett lager med lådor också...
Hyffsat bra priser!

Skulle gärna vilja ha en VFD display på 4x20. Äe det något som skulle kunna hamna på listan?
//Kling
//Kling
- jonnorberg
Finns racklådora möjligtvis i eloxerat utförande?
-
Fick för mig första versionen hade 4u racklådor eller såg jag fel?
Hur är det egentligen med cykel-kittet?
Finns det bara till 26"? Tror mina cykelar är på 27" och 28" nämligen.
Edit: Min ena var visst på 26", men det kanske är intressant med andra storlekar ändå?
Finns det bara till 26"? Tror mina cykelar är på 27" och 28" nämligen.
Edit: Min ena var visst på 26", men det kanske är intressant med andra storlekar ändå?
- MadModder
- Co Admin
- Kontakt:
Man kan ju alltid köpa ekrar i rätt längd och fixa in motorn i 28"-fälgen själv... 

Jag har en EasyCap som jag köpt tidigare.
Är helt ok när den väl funkar, men jag tror det är få hårdvaruprylar som gjort så många människor sååå frustrerade. Lyckades efter mycket om och men installera min och få den att fungera, för en vecka sedan. Igår när jag skulle använda den så kände Windows plötsligt inte igen den. Helt omöjligt att installera om drivrutinerna.
Det finns hela hemsidor som är tillägnade denna lilla pryl, och många hatar den innerligt.
Ett litet tips bara. Om du inte vill åka på en hel massa support och returer så är det frågan om ifall det inte vore enklast att ta bort den från ditt utbud...
Är helt ok när den väl funkar, men jag tror det är få hårdvaruprylar som gjort så många människor sååå frustrerade. Lyckades efter mycket om och men installera min och få den att fungera, för en vecka sedan. Igår när jag skulle använda den så kände Windows plötsligt inte igen den. Helt omöjligt att installera om drivrutinerna.
Det finns hela hemsidor som är tillägnade denna lilla pryl, och många hatar den innerligt.
Ett litet tips bara. Om du inte vill åka på en hel massa support och returer så är det frågan om ifall det inte vore enklast att ta bort den från ditt utbud...

Ska funta på det nlinus. tack för infon.
Ser ut som det bara blir 26" Kit so det ser ut. Väntar på en del svar från Kineser ang mått och specifikationer osv.
Ska gå igenom hela tråden och PM och skriva upp vad som har nämnts som jag inte har lagt till ännu, så får jag se om jag hinner med det.
Vill "stänga" den här listan snart så att ni kan börja beställa, och jag kan koncentrera mig på annat som måste göras ett tag.
Och kan någon dansa nån indiandans som får svenska kronan att sluta dyka så jag slipper höja en massa priser för att klara detta
Vi kommer inte beställa våra biljetter "hem" förrän vi vet när vi kan få iväg containern, så att vi kan vara på plats när det sker. Därför vill jag fixa detta så fort som möjligt, helst innan Juli.
Såg att någon undrade om en kraftig prishöjnig på cykelkitet, det var nog priset på en navmotor på 350W du såg, 350:- den låg under kitet ett tag, men tog bort den då jag hade missuppfattat lite info om den. 4U racklådor _tror_ jag inte att jag hade med, men ska leta upp en.
LCD displayerna so finns i listan kommer att bli lite färre.
TFT paneler är på gång, men försöker hitta ett ställe som har allt så jag slipper ha för många kontakter på samma produkt.
Har väl missat en massa, men jag ska försöka gå igenom allt.
Ser ut som det bara blir 26" Kit so det ser ut. Väntar på en del svar från Kineser ang mått och specifikationer osv.
Ska gå igenom hela tråden och PM och skriva upp vad som har nämnts som jag inte har lagt till ännu, så får jag se om jag hinner med det.
Vill "stänga" den här listan snart så att ni kan börja beställa, och jag kan koncentrera mig på annat som måste göras ett tag.
Och kan någon dansa nån indiandans som får svenska kronan att sluta dyka så jag slipper höja en massa priser för att klara detta

Vi kommer inte beställa våra biljetter "hem" förrän vi vet när vi kan få iväg containern, så att vi kan vara på plats när det sker. Därför vill jag fixa detta så fort som möjligt, helst innan Juli.
Såg att någon undrade om en kraftig prishöjnig på cykelkitet, det var nog priset på en navmotor på 350W du såg, 350:- den låg under kitet ett tag, men tog bort den då jag hade missuppfattat lite info om den. 4U racklådor _tror_ jag inte att jag hade med, men ska leta upp en.
LCD displayerna so finns i listan kommer att bli lite färre.
TFT paneler är på gång, men försöker hitta ett ställe som har allt så jag slipper ha för många kontakter på samma produkt.
Har väl missat en massa, men jag ska försöka gå igenom allt.
Försök få med slitdelspaketet till AC/DC TIG-svetsen också, jag länkade till en sådan ebay-auktion tidigare i tråden, kanske är allt från samma fabrik?
Slit inte ut dig!
Slit inte ut dig!

Ja just, nu när jag ser dig posta dar303 så kom jag på att jag tänkte ju lägga till laserprylar också. Några förslag från dig? hur funkade galvosarna sist tex?
Galvona var mycket bra, får du till liknande priser igen så är jag nog intresserad av en eller ett par till och jag vet att fler folk är sugna! Ta även med några lösa spegelpar, de kostar bara 5USD eller mindre / paret och det är surt att stå utan när man klantat sig!
Låter lovande!
Hört något om några förstärkare?
Hört något om några förstärkare?
Ja, jag har ringt och fått lite priser, ska flänga upp det i listan.