Jag byggde en monoförstärkare baserad på en lm3875 som projekt i gymnasiet för ca 5 år sen och har alltid sedan dess velat bygga en seriös förstärkare.
Nu i sommar så skall det bli av. Jag tänker som sagt bygga mig ett gainclone-slutsteg och tänkte bolla lite frågor mot andra som kan det här.
Min plan var nu att först bygga ett slutsteg på ungefär 2x100w (känns lagom) för att sedan bygga mig ett försteg (kanske med rör

Själva förstärkaren kommer i stor att bestå av en ringtrafo, ett kort med likriktare+kondensatorbank och två st 100 watts förstärkarkort.
1. Jag tänkte mig att basera bygget på Nationals BR100 (http://www.national.com/an/AN/AN-1192.pdf#page=6). Är det någon som har någon invändning mot deras kretsschema? Är det någon som behöver ändras/läggas till tycker ni?
2. Hur stor borde kondesatorbanken vara för att slutsteget skall prestera? Jag har redan byggt ett kort med ungefär 15000uF per "sida" (dvs totalt ca 30000uF) som jag har experimenterat lite med.
3. Hur breda behöver banorna på förstärkarkorten vara. Jag har några 105 mikrometers laminat liggande.
Tack

(Bygget är tänkt att börja om någon vecka).