Fast man behöver inte visa det för vareviga mening. Det är lika menlöst som att prata med någon som säger ha-ha ho-ho efter varje mening som sägs.
"ja menar att ja vill få en lampa att lysa ^^
en simpel sak men svårt för en total nybörjare ^¨"
Varför är det positivt att du vill få en lampa att lysa? Och varför är det positivt att det är svårt för en nybörjare?
Eller "tack som satan grabbar ^^ hittade va ja behövde i skräplådan." - vi skulle fatta det minst lika bra om du bara skrev "tack grabbar, ja hittade vad jag behövde i skräplådan". Man kan ju förståss lägga till "som satan" också i meningen om man vill skriva som man pratar om man svär mycket, men att pilla in extra symboler i en sådan meningn är lite onödigt tycker iallfalll jag.
Att du sedan uppenbarligen är dyslexiker är inte något som stör, det är de flesta vana vid och accepterar fullt ut tror jag.
Värre är det då med dom som ska stava elajt och 1337 och haxx0r och roxxor för att dom är så balla.
I Google kan man ändra på språket i sökinterfacet så man kan få 1337-hacker-språket om man vill. Förutom dom "vanliga" språken så finns det en hel rad knäppa varienter....