Hjälp mot betalning

Elektronikrelaterade (på komponentnivå) frågor och funderingar.
pronet

Hjälp mot betalning

Inlägg av pronet »

Hej!

Jag har en liten kul idé som jag vill förverkliga. Jag vill alltså få fram ett par prototyper som är fullt fungerande.

Jag har dock ingen som helst erfaranhet av elektronik, så jag undrar om någon av er vet vart man kan vända sig för att få någon sådant gjort.

Produkten är likvärdig med en portabel radiospelare i miniformat, inkl. en liten display samt ett minne där lite information lagras.

Tacksam för svar!

Mvh,
Fredrik
Användarvisningsbild
AndLi
Kontakt:

Inlägg av AndLi »

Det finns en hel uppsjö konsultfirmorn som kan lösa det åt dig.. jag jobbar åt en... det är inte gratis dock...men är du seriöst intresserad kan jag koppla ihop dig med de rätta personerna...
pronet

Inlägg av pronet »

ok..

ungefär vad kan det gå loss på? Förstår att det är väldigt svårt att säga, men på ett ungefär?

Har inte ett speciellt stor budget för detta project nämligen.

Tack!
Användarvisningsbild
AndLi
Kontakt:

Inlägg av AndLi »

ta det inte som en offert men jag skulle gissa på 700kr och uppåt per timme... beroende på hur stort projektet är... du ger inte mycket att gå på .. men låt oss gissa på 3 manmånader.. vi pratar då nånstans i slängarna 350 000 kr... sen är det ju verktygs kostnader för kapsling osv som ska till med..
pronet

Inlägg av pronet »

ok, hehe... det var lite över budget det :oops:

Jag har mailat lite kontakter i asien hurvida de kan modifiera liknande produkter till det jag vill ha, men det har inte varit ngn framgång..

Några andra tips?
Användarvisningsbild
GeekJoan
Admin

Inlägg av GeekJoan »

Skicka ett mess till Garfield här på forumet så kanske han kan hjälpa dig.
pronet

Inlägg av pronet »

tack
Användarvisningsbild
Icecap

Inlägg av Icecap »

Jag har eget firma och kan hjälpa till, jag behöver dock mer information innan jag vill säga huruvida jag kan och vill. Mitt firma heter Icecap (såklart) och kan mailas på realicecap@hotmail.com
Skriv svar