A: Teknisk butikssäljare till ELFA-butiken i Malmö, Vikari

E_AB

A: Teknisk butikssäljare till ELFA-butiken i Malmö, Vikari

Inlägg av E_AB »

Teknisk butikssäljare till ELFA-butiken i Malmö, Vikariat

Då en av våra säljare kommer att vara studieledig under elva månader, söker vi nu en tekniskt kunnig säljare till vår butik i Malmö. Vi är ett trevligt gäng som arbetar i trivsamma lokaler och har tillgång till den modernaste tekniken.

Dina arbetsuppgifter blir försäljning och teknisk rådgivning åt våra kunder samt in- och utleveranser.

Som person är du öppen, positiv och servicemedveten och gillar att arbeta självständigt men även i grupp.

Du bör ha erfarenhet från försäljning och/eller från arbete i elektronikbranschen.

Du har gått teknisk linje i gymnasiet eller motsvarande samt har ett stort intresse för elektronik.

Då vi eftersträvar jämställdhet välkomnar vi särskilt kvinnliga sökande.

Vi behöver att tillsätta denna tjänst så fort som möjligt så tveka inte att kontakta mig på det nedanstående telefonnumret.

För mer information kontakta Richard Dahlqvist på telefon 070-5216680.
E_AB

Teknisk butikssäljare till ELFA-butiken i Malmö, Vikariat

Inlägg av E_AB »

Glömde att skriva att jag gärna ser att ni hör av er så fort som möjligt då tjänsten måste tillsättas så fort som möjligt.

Och att det finns goda förutsättningar för fortsatt arbete efter vikariatets utgång

Edit: Glömde nämna att det är heltid, schemalagd. Endast vardagar. Och fri lunch.
Användarvisningsbild
PeterH

Inlägg av PeterH »

Varför kan inte Elfa öppna en butik i Gävle så att jag kan söka :D

/PeterH
E_AB

Gävle...

Inlägg av E_AB »

Ja du, inte vet jag....Kan ju vara så att just Gävle med omnejd inte har ett tillräckligt stort kundunderlag så att det justifierar en ny butik :)

Men vem vet, med dom nya ägarna kanske tycker att Gävle verkar vara en bra plats att öppna en butik.
Skriv svar