Hur bygga om så man får oranga blinkers bak på corvette ?
Tja ! Nu vet jag inte exakt hur just din bil ser ut bakifrån, men jag har sett en del corvetter där ett litet backljus finns i lyktan bakåt, kanske var på nyare minns ej. Dock har jag själv besiktigat en annan bil med orange lampa i backljuset. De får inte sitta för långt in då. Du får inte heller har "glödning" i främre blinkers. Det vill säga ingen orange lampa får lysa fast under färd. Ibland har amerikanska bilar lite skum intervall på blinket. Då kan de bli griniga.
Bara lite tips, kanske inte alls hjälper men ändå
Lycka Till !
Bara lite tips, kanske inte alls hjälper men ändå

Lycka Till !
- prototypen
Det blir till att dra ny tråd ibland.
På min moderna (2007) så togs bromsljuset från det högt placerade som inte blinkar.
Sedan drogs ledning från blinkers fram till "backljuslampan" som är blinker numera. Backljuset finns inte längre.
Dessutom sitter broms/blinkers lampan kvar och blinkar och bromsar inne i karossen för att glödtrådsövervakningen inte ska få spunk.
Protte
På min moderna (2007) så togs bromsljuset från det högt placerade som inte blinkar.
Sedan drogs ledning från blinkers fram till "backljuslampan" som är blinker numera. Backljuset finns inte längre.

Dessutom sitter broms/blinkers lampan kvar och blinkar och bromsar inne i karossen för att glödtrådsövervakningen inte ska få spunk.
Protte
kolla www.corvetteamerica.com
De borde ha nya glas.... även enligt europeiska krav har jag för mig..
De borde ha nya glas.... även enligt europeiska krav har jag för mig..