Nej. Jag har dock lödit klart det.
Bör nog röja lite på bordet innan någon vidare test, för säkerhets skull. Det är ju en fördel om det inte ligger komponentklipp och papper överallt. Kortslutning och välta motorer är inget bra.
[edit] Nu har jag testat lite grann. 12V-regulatorn funkar jättebra. Poten skruvas dock åt fel håll. Tror inte våra cad-program räknar benen på samma sätt.
Men 5V-regulatorerna funkar inte. Jättekonstigt. Det är exakt som jag kopplade upp på labbplattan, och där funkade det.
[edit 2]
AHA!!!
Det är inte exakt som jag trodde trots allt. Ben 1 och 2 på 5V-regulatorerna är inte ihopkopplade! Det är ju det på schemat, men inte på kortet. Hur gick det där till Jojje?

Men men... jag kollade ju faktiskt över layouten innan det skickades till tillverkning, så jag missade också.

Lite märkligt ändå. Ser man inte att man routat alla ledningar i det där programmet?
[Edit 3]
Sådär, efter två byglar funkar spänningarna precis som de ska.
Fläkten petar dock tillbaks lite rippel på 12V-ledningen, då fläktelektroniken byter lindning. Det är fullt normalt. Max rippel blir det runt 12V, och det är ca 80mVpp. Inte mycket att bråka om.
Detta syns på 5V-sidan också, men där är det inte ens 20mVpp kvar av ripplet. Det är 0,1% av 5V. Är det acceptabelt?
Sammanställer en lista på alla saker som bör ändras, och mailar den till dig senare, Jojje. Inkl. det jag redan mailat om, så allt finns på samma ställe. Än så länge har jag inte upptäckt några akuta fel som hindrar mig från fortsatt betatestning.
Hmm... fan också! Min parallellkabel är en förlängningskabel, men en hane och en hona.

Undrar om jag har en med två hanar...
Nähäpp. Självklart hade jag inte det. Hur skulle det se ut egentligen? Då hade det ju flytit på!