Om jag vill att t.ex google ska öppnas om jag väljer att öppna en ny flik i Firefox, vad ska jag ändra då? Som det är nu blir det en helt blank sida.
Hittar inget som eventuellt skulle kunna fixa det i about:config.
Sida som öppnas i ny flik
Vet inget som fixar det i själva Firefox, men däremot vet jag att det går det med tillägget Tab Mix Plus.
Förövrigt ett bra tillägg tycker iaf. jag, det lägger bland annat till en meny över existerande tabbar när man trycker Ctrl+Tab, ungefär som Alt+Tab i windows...
Förövrigt ett bra tillägg tycker iaf. jag, det lägger bland annat till en meny över existerande tabbar när man trycker Ctrl+Tab, ungefär som Alt+Tab i windows...
Har du google som startsida? - Isåfall klicka då med mushjulet på knappen för "startsida" (brukar se ut som ett hus) eller klicka på den med vanliga musknappen samtidigt som du håller in ctrl.
Har du inte google som startsida, lägg till en genväg i bokmärkesfältet och gör som ovan med mushjulet eller genom ctrl.
Om du använder ctrl+t för att få den nya fliken så kan du fortsätta med alt-home för att komma till din startsida, om det råkar vara google.com
Har du inte google som startsida, lägg till en genväg i bokmärkesfältet och gör som ovan med mushjulet eller genom ctrl.
Om du använder ctrl+t för att få den nya fliken så kan du fortsätta med alt-home för att komma till din startsida, om det råkar vara google.com
- ElectricMan
- Kontakt: