Kress samköp.
Tottish:
Inga spännhylsor eller fräsar syns till. ska ta en djupdykning i den stora kartongen men jag antar att där inte finns något att finna.
Det tolkar jag som att du inte vet, men ska återkomma när du letat färdigt.
Purre:
Jag skrev också att jag skulle skicka dom på Fredag. Det är Fredag idag, så således har inte posten lämnat ut dom till dig bara. Dom är lite slöa ibland.
Jag skickade iväg fyra stora lådor och fyra små brev idag. Så åtta personer får sina hylsor vilken vecka som helst.
Stora paket:
Dechaine
Purre
Khaki
Cah
Små brev:
Limpan4all
Meduza
Borre
Knotas
Inga spännhylsor eller fräsar syns till. ska ta en djupdykning i den stora kartongen men jag antar att där inte finns något att finna.
Det tolkar jag som att du inte vet, men ska återkomma när du letat färdigt.
Purre:
Jag skrev också att jag skulle skicka dom på Fredag. Det är Fredag idag, så således har inte posten lämnat ut dom till dig bara. Dom är lite slöa ibland.

Jag skickade iväg fyra stora lådor och fyra små brev idag. Så åtta personer får sina hylsor vilken vecka som helst.
Stora paket:
Dechaine
Purre
Khaki
Cah
Små brev:
Limpan4all
Meduza
Borre
Knotas
- Housepainter
- EF Sponsor
Posten slöa? Igår jobbade jag ... hmm.. röven av mig. Hade tio min lunch. Allt för kunderna. Men trots det hör man alltid mest bara en massa gnäll.
Var i stället glada för att vi har, vad som kan vara världens bästa postverk!
Gött! Då får bror min (dechaine) ett paket i nästa vecka. Dags att boka en tid för att hälsa på honom kanske!

Var i stället glada för att vi har, vad som kan vara världens bästa postverk!

Gött! Då får bror min (dechaine) ett paket i nästa vecka. Dags att boka en tid för att hälsa på honom kanske!
Jojje->
Sorry, formulerade mig lite väl otydligt där. Jag har kollat igenom allt och det finns inga hylsor. Däremot så är Kressen på plats hemma i Dalarna. Tar med den hit när jag åker tillbaks efter julen. Tänkte försöka hinna med att svänga ihop en ljudisoleringslåda under Svergie-vistelsen och utan en sån så är Kressen ändå ganska värdelös här i lägenheten.
MVH
/Tottish
Sorry, formulerade mig lite väl otydligt där. Jag har kollat igenom allt och det finns inga hylsor. Däremot så är Kressen på plats hemma i Dalarna. Tar med den hit när jag åker tillbaks efter julen. Tänkte försöka hinna med att svänga ihop en ljudisoleringslåda under Svergie-vistelsen och utan en sån så är Kressen ändå ganska värdelös här i lägenheten.
MVH
/Tottish
-
- MadModder
- Co Admin
- Kontakt:
Var det inte tal om att samköpa muttrar?
[edit]
Nu har jag iaf hämtat min Kress. Den verkar fungera.
Har inte kollat något mer, för jag sitter kvar på firman och tömmer mätfiler från alla EXFO OTDR-instrument. Sista burken nu. En gammal häck med 486-processor och Win95 i. Endast diskettstation, ps/2-kontakt och parallellport för kommunikation med omvärlden. Och där är över 4000 filer. Det tar tid över en Xircom parallellport<->TCP/IP-nätverksadapter... 
Såååå segt. Först tog det 20 minuter att markera alla filer och välja klipp ut, sen tog det 20 minuter för den att räkna genom dem igen när jag tryckt ctrl-v. Nu förbereder den för att flytta. Vafan pysslar windows med...
Woohoo! Där kom flyttningen igång. 40 minuter kvar. Suck...
Nåja. Jag får ju övertidsersättning för att sitta här
[edit]
Nu har jag iaf hämtat min Kress. Den verkar fungera.

Såååå segt. Först tog det 20 minuter att markera alla filer och välja klipp ut, sen tog det 20 minuter för den att räkna genom dem igen när jag tryckt ctrl-v. Nu förbereder den för att flytta. Vafan pysslar windows med...
Woohoo! Där kom flyttningen igång. 40 minuter kvar. Suck...
Nåja. Jag får ju övertidsersättning för att sitta här