Dom senaste gökarna har haft ca sex veckor på sig att fixa fram några rörstumpar. Dom fick ca 100 meter från tysklandet för minst en&enhalv vecka sen, men fortfarande har dom alla tio fingrarna kvar i arslet. Senast idag så ville dom ha ett par dagar till på sig att få ut några till att trycka på nån knapp på kapen, men då lessnade jag totalt och bad dom dra dit pepparn växer. Konstigt nog så förstod han mig.

Ringde till Tolle, en gammal kompis som gör MC-delar, och frågade vart han får sina rör ifrån. Ringde sen Welland i Spånga, å dom hade massa 22mm och ca 4 meter 20mm. Dom skulle kapa upp i morron och jag kunde hämta dom på eftermiddan. Fattas det nåt, så ligger Ståldepån nästan granne.
Nu är det bara att hoppas på att dom inte är lika puckade som dom på Fabri är, som nu ligger inne med 100 meter rör dom inte har användning av + att dom gick miste om en handel på runda slängar 7 lakan.

Priset skulle också bli ca 3000:- lägre, så det var nog lika bra att det blev som det blev. Så i morron eftermiddag, då vet jag hur det blir.