Var får man tag i aluminium som privat person?
Var får man tag i aluminium som privat person?
Hallå.
Var köper ni aluminium till era projekt ifrån?
Jag söker:
*Smala och tjocka skivor (1-12mm)
*Runda, kvadratiska och sexkantiga stänger
*U och T-profiler, vinkel profil, runda/kvadratiska/rektangulära rör.
Om ni vet någon webbshop vore det kanon. jag har letat lite men inte hittat någon som säljer till annat än företag.
Eller får man helt enkelt gå till ett matallföretag och fråga om man kan får köpa lite små bitar?
Även tacksam för förslag på företag som säljer kanske bara en eller två av dom sakerna jag söker.
/Daniel
Var köper ni aluminium till era projekt ifrån?
Jag söker:
*Smala och tjocka skivor (1-12mm)
*Runda, kvadratiska och sexkantiga stänger
*U och T-profiler, vinkel profil, runda/kvadratiska/rektangulära rör.
Om ni vet någon webbshop vore det kanon. jag har letat lite men inte hittat någon som säljer till annat än företag.
Eller får man helt enkelt gå till ett matallföretag och fråga om man kan får köpa lite små bitar?
Även tacksam för förslag på företag som säljer kanske bara en eller två av dom sakerna jag söker.
/Daniel
Stänger, kan du köpa här ifrån http://ironbill.se/
Om du behöver ha 2mm bearbetade eloxerade plåtar så kan du handla det av mig.
Om du behöver ha 2mm bearbetade eloxerade plåtar så kan du handla det av mig.

Jo dom har ju så man kan klicka sig fram till var man bor så kommer det fram en lista med återförsäljare i närheten där man bor.
Jag funderar också på om det värkligen går att beställa som privat person?
Men det är väll bara åka dit ock kolla egentilgen. Men jag hadde tänkt att ringa och kolla med min lokala återförsäljare någon dag innan jag åker dit.
Jag funderar också på om det värkligen går att beställa som privat person?
Men det är väll bara åka dit ock kolla egentilgen. Men jag hadde tänkt att ringa och kolla med min lokala återförsäljare någon dag innan jag åker dit.