Purre:Helt rätt angående portopriset.
Men inte helt rätt med nätaggregatet. Den dom har nu är nog den som kom efter. Jag köpte dom 11 sista för 100:-/st när dom hade rea.
Jag är inte helt med ang antalet. På kortet finns en power-ingång. Där kopplar man nätaggregatet. Sen går det genom styrkretsarna och fördelas ut till varje motor. Man kopplar inte power direkt på motorn. Unipolära motorer kanske man gör det med, men inte Bipolära.
Meduza: Vi behöver ett ställe som alla kan gå in å skriva å läsa, lägga till nya trådar och ev. ta bort om det inte var bra. EF-Wikin kanske är det som passar bäst. Vi kan väl prova å se om/hur det funkar.
Jag skulle behöva lägga upp vad var och en har beställt. Sen kan varje enskild ändra å lägga till, fram till måndag morgon. Skulle du eller någon annan kunna göra det lite snabbt, annars rinner det nog bara ut i sanden eller att det blir försent när jag ska börja beställa. Jag är lite stressad med tid just nu, håller på att designa nya kontrollern för fullt, nu före stormen.
Edith:
Billigaste, och bästa power är en trafo, likriktare å en bamsekonding. Bara rätt på, utan några krusiduller.