Det är därför varmluftpistoler finns.squiz3r skrev:Han kan ju få ångest käslor, o använda upp hela sveries lager av avlödnings fläta för att få loss lysdioderna![]()
LED-display med 18 cm höga siffror (Se resultatet på sid 3
Sådärja! Igår var det då till sist dags att ta displayen i bruk och jag är väldigt nöjd med slutresultatet. Den fungerade utan problem hela tillställningen och säkert även nästa år...
Kom på att jag fortfarande inte postat någon bild på själva kontrollen man styr displayen från men jag får ta det senare, har inte någon lämplig bild till hands.
Men här kommer några bilder från gårdagen:

Kom på att jag fortfarande inte postat någon bild på själva kontrollen man styr displayen från men jag får ta det senare, har inte någon lämplig bild till hands.
Men här kommer några bilder från gårdagen:

- JimmyAndersson
- Kontakt:
-
Fordsman: Är inte helt säker på vilken lysdiod jag använde man jag tror det var 75-018-69 på Elfa. Drivkretsarna är A6801, 73-339-17 på Elfa, mycket trevliga att arbeta med.
mri: Jo det var ett beställningsarbete. Har en god vän som blivit Forsbybo som sitter i planeringsgruppen, det är han som är kopplingen till bönderna med feta fyrhjulsdrivna traktorer.
Du får hojta till sen när du fått igång din elektronikbyggarfirma och expanderat så mycket så du behöver rekrytera mer folk... 
mri: Jo det var ett beställningsarbete. Har en god vän som blivit Forsbybo som sitter i planeringsgruppen, det är han som är kopplingen till bönderna med feta fyrhjulsdrivna traktorer.