Glöm inte att du är pappa oxå...
(Kanske lätt att glöma då man har en låda full med CNC stuff?!)
Om sakerna inte skulle fungera/vara deffekta redan från leverans skall vi skicka tillbaka dem då via dig dar303? Eller slänger du med en kopia på kvittot så man själv kan sköta den kontakten som förhoppningsvis inte skall behövas?
Jag gör som ni vill, jag kan sköta det om ni vill. Jag har kvittot elektroniskt så jag kan plocka fram det vid behov.
Jag väntar nu på att dom ska dra skutsumman, då får man se valutakursändringar och sånt, det borde komma idag.
Jag kollade kontoutdraget och såg att det blev ca 800:- billigare än beräknat, jag kan dock inte lista ut varför!
Valutakursen har inte ändrats så mycket...kanske nån rabatt av nåt slag?
Nåja, jag slår väl ut det procentuellt och betalar frakten med det, eventuellt överskott redovisas och så får ni tillbaka det.
Edit: Plockade ur alla grejor och fann en pappersfaktura med i vissa fall billigare priser! Räknar om igen... :)
Edit2: Det var drivkorten och Chilles motorer som blev billigare, de som köpt kort får 250:- tillbaka.
Edit3: Nu har jag postat paketen, de bör komma fram på måndag!
Skickade kollinummer, det var dock inte så informativt!
Datum Meddelande
23 feb kl 18:26 Posten Klarabergsviadukten, Posten har tagit emot försändelsen
23 feb kl 18:26 Posten Klarabergsviadukten, Inlämnat efter sista inlämningstid. Försändelsen kan bli försenad
Om jag lämnar in den på fredag eftermiddag på tcentralen i stockholm, hur försenad kan den bli? ja se posten...
som jag sa så är posten otroligt seg här uppe.
Att skicka går bra, det anländer oftast dagen efter, men när de ska dela ut nått så är det värre.
Fick dock ett papper idag att jag kan hämta det efter kl 16.00 imorgon.