Den är något stor men jag tänker att det är nog ingen bautamagnet för elementet är ganska lätt ändå.
Det ligger en liten 2.5" på dammskyddet.
Huggbäverns synttråd (nytt namn)
- HUGGBÄVERN
- Tidigare soundbrigade
- Kontakt:
Re: Huggbäverns synttråd (nytt namn)
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
- HUGGBÄVERN
- Tidigare soundbrigade
- Kontakt:
Jag har nån D-förstärkare liggande nånstans men beställde en till om jag skulle tappa bort en ... och tittar nu på en förförstärkare, vilka inte växer på trd, alltså om man menar scheman.
Det schema jag har är dock klyddigt, dvs ser bra ut men det är svårt att läsa komponentvärdena så det blir en riktig match att få till det.
Men nu jobbar jag i Sprint-Layout och har fått till en bra layout men måste ju märka ut värden
. Jaja, det blir nog bra med det.
Det schema jag har är dock klyddigt, dvs ser bra ut men det är svårt att läsa komponentvärdena så det blir en riktig match att få till det.
Men nu jobbar jag i Sprint-Layout och har fått till en bra layout men måste ju märka ut värden

Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
- HUGGBÄVERN
- Tidigare soundbrigade
- Kontakt:
Tycker jag med. Den blir lätt att bygga in i högtalarlådan. Men attan vad svårt det var att hitta något vettigt. Jag kunde köpt en färdig grej (fast jag har ju en färdig grej i källaren) för strax under 2000 men ville ha något "eget".
Plockar med mönsterkortet för att snygga upp det lite och få det dubbelsidigt (vilket är det lättaste). Men helgen ska tillbringas i Uddevalla på planeringskonferens.
Plockar med mönsterkortet för att snygga upp det lite och få det dubbelsidigt (vilket är det lättaste). Men helgen ska tillbringas i Uddevalla på planeringskonferens.