Nytt labb/Verkstad/Garage
Re: Nytt labb/Verkstad/Garage
Najs! Jag har ca 13x7 har jag för mig.. kommer inte ihåg exakt, men garaget här är större än vad vår lägenhet var i Stockholm 

TomasL,
Har du inbrottsförsäkring och brandförsäkring för ditt garage och all utrustning?
Det kan ju börja brinna eller bli inbrott, sådant händer inte enbart alla andra, vilket man gärna vill tro.
Har du inbrottsförsäkring och brandförsäkring för ditt garage och all utrustning?
Det kan ju börja brinna eller bli inbrott, sådant händer inte enbart alla andra, vilket man gärna vill tro.
Ja det är försäkrat, brand och stöld.
Brand har jag redan råkat ut för, för typ 10 år sedan brann det förrförra garaget ned, med två bilar, två veteran-MC och en jolle, som försvann (samt en jäkla massa andra grejjor också, naturligtvis).
Brand har jag redan råkat ut för, för typ 10 år sedan brann det förrförra garaget ned, med två bilar, två veteran-MC och en jolle, som försvann (samt en jäkla massa andra grejjor också, naturligtvis).
Och då hade du det inte försäkrat och förlorade allt, gissar jag?
Vad berodde branden för ca 10 år sedan på, din oaktsamhet eller apparat som började brinna?
Vad berodde branden för ca 10 år sedan på, din oaktsamhet eller apparat som började brinna?
Vart han som orsakade branden(svetsning, var det inte det?) för 10 år sedan dömd som vållande och tvingas betala ut ersättning till skadelidande?
Hur gick det?
Hur gick det?
Senast redigerad av Haralt 6 februari 2025, 13:19:17, redigerad totalt 1 gång.
Åklagaren lade ned det hela, så det gick inte regressa, tyvärr.