Har en gammal styrenhet från Conrad för värmen i fritidshuset. Modellen heter GX 105 och har fungerat bra under många år men tyvärr strular den lite nu och jag har tappat bort manualen så det är den jag frågar forumet om det finns nån som kan bistå med tips (eller kopia) om hur jag får fatt i en.
Man kommunicerar via sms och eftersom den använder tidig gsm-teknink lär den snart bli obrukbar men fram till dess har jag lite jobb med den och behöver därför hjälp av en manual.
Gokväll // Karl B.
Conrad GX 105 (GSM styrning av värme)
-
- EF Sponsor
- Kontakt:
Re: Conrad GX 105 (GSM styrning av värme)
Här finns bruksanvisningen. Jag hittade den på internet.
https://www.manualslib.de/manual/252718 ... tml#manual
https://www.manualslib.de/manual/252718 ... tml#manual
-
- EF Sponsor
- Kontakt:
Haralt: stort tack för hjälpen, synd att den är på tyska som absolut inte är min bästa gren. // K.B.
Hittade en PDF i gömmorna - dock redigerad för häftning så sidorna presenteras därefter.
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
-
- EF Sponsor
- Kontakt:
kilimanjaro,
Den bruksanvisningen jag länkade till, är på tyska, franska, holländska och engelska.
Men kanske inget av de språken är förståeliga ? Jag hittade på internet tyvärr ingen på svenska.
Den bruksanvisningen jag länkade till, är på tyska, franska, holländska och engelska.
Men kanske inget av de språken är förståeliga ? Jag hittade på internet tyvärr ingen på svenska.
-
- EF Sponsor
- Kontakt:
Haralt: jodå jag noterade det och det funkar med engelska även om det hade varit bättre med Hälsingemål med inriktning mot Gnarpska.