Hur fungerar Chromecast och liknande
- MadModder
- Co Admin
- Kontakt:
Re: Hur fungerar Chromecast och liknande
Prins Valiant: Nej, gen 3 har ingen fjärr. 

Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
-
Tack MadModder för fina bilder. Jag kan se att jag gick från Gen 3 till Gen 4. Båda fungerar, men Gen 4 är trevligare och värd sitt pris, om man kan hitta den i någon butik.
- MadModder
- Co Admin
- Kontakt:
Jag köpte min Gen 4 2022-07-06.
Enligt info ska 4K-versionen ha 8 GB lagringsutrymme, och icke 4K har 4,7.
Jag har 4,7 GB, men jag kan välja att köra 2160p (4K) i inställningarna och teven visar att det är 2160p.
Det är något som inte stämmer.
Enligt info ska 4K-versionen ha 8 GB lagringsutrymme, och icke 4K har 4,7.
Jag har 4,7 GB, men jag kan välja att köra 2160p (4K) i inställningarna och teven visar att det är 2160p.
Det är något som inte stämmer.

Enligt iaf AndroidPolice och Wikipedia har HD och 4k varianterna samma lagringsutrymme (8GB) men 2GB resp 1.5GB RAM.
4.7 låter som vad som är kvar efter OS't lagts på, typ!?
4.7 låter som vad som är kvar efter OS't lagts på, typ!?

- MadModder
- Co Admin
- Kontakt:
Inte så säker på det. Den enda appen jag installerat är Kodi på 663 MB, och den säger att 2,5 GB används av 4,4 GB.
[edit]
Ah, det finns inget sätt att se totala minnet. Trots att man kan se en hel del av Androidfilerna är det långt ifrån allt. Från början tog OS upp 3 GB så man hade 5 till sig själv. Men nu efter uppdateringar är det bara 4,4 kvar. Det hjälper ju inte att radera alla små förinstallerade skitappar som bara är några MB styck.
[edit]
Ah, det finns inget sätt att se totala minnet. Trots att man kan se en hel del av Androidfilerna är det långt ifrån allt. Från början tog OS upp 3 GB så man hade 5 till sig själv. Men nu efter uppdateringar är det bara 4,4 kvar. Det hjälper ju inte att radera alla små förinstallerade skitappar som bara är några MB styck.