Så många debunkers här. Undrar varför? Världen hade varit helt annorlunda om inte J P Morgan stoppat Tesla när han fattade att med Teslas Energisystem så fick typ alla tillgång till fri Energi.Så han fattade de kan jag ju inte ta betalt för.
Kommer inte ihåg exakt hur han stoppade NT men tror det handlade om investering i hans projekt som han drog tillbaka.
Finns Seriösa dokumentär filmer om detta, och filmarna har inte något intresse varken ekonomiskt eller debunking.
Men något som jag tycker är intressant, NT påstod att han fick sina ider utifrån! allstå skickade till sig och inte via FTP.
Och samtidigt var det flera innovatörer som fick samma ider samtidigt på flera olika platser i världen. Det finns dokumenterat.
Och jag vet till 100% var iderna / sändningar kommer ifrån, har själv upplevt något liknade och det var före jag förstog varifrån.
Sen hade jag blivit bjuden på en unik svampstuvning enl kocken. Men hon "min ena dotter" förnekar att det var psykiadeliska svampar så jag tror henne.
Iden jag fick! bara tänkte hur stänger man av internet. Och fick svaret direkt som jag komm på det själv, men så har aldrig typ innovationer kommit till mig förut.
Börjar som en tanke, som jag sedan vidareutvecklar genom att skaffa så mycket info som finns om ämnet. Men detta var så klockrent och genomförbart med ganska
lite hårdvara i förhållade till storleken av projektet, Folk jag pratat med som vet hur Internet funkar, säger typ du är fan inte klok.
Sen måste jag ju påpeka att jag aldrig tänkt tanken att genomföra el skaffa lite hårdvara och köra en mini shutdown, typ en liten stad el liknade.
Det beror på att det är inte bara att starta om igen. Man får helt enkelt byta all fiberoptik eftersom den gamla är värdelös. Nu kanske jag sagt lite för mycket så nån
annan tror sig kunna komma på lösningen. Men det tror jag inte, om nu inte någon fått samma ide skickad till sig samtidigt.