Jag har tänkt skaffa ett vanligt badkar men insåg igår att jag nog hellre skulle vilja ha något liknande det min kompis har fast mycket mindre. Alltså ett enmans-badkar med egen uppvärmning och filteranläggning. Fast jag skulle nog vilja ha det inne i badrummet och inte ute.
Det är såhär:
Jag älskar att bada och skulle nog göra det 3-4 gånger i veckan om jag hade ett badkar.
Jag gillar att bada länge.
Jag har för tillfället en för liten varmvattenberedare för att kunna fylla ett badkar.
Jag delar vattenbrunn med grannen och vissa perioder är det ganska låg nivå så vi brukar hushålla lite med vatten.
Känns som ett badkar med rening och värme skulle vara lösningen, dock hittar jag inte så mycket på nätet som är konstruerat på det sättet, de mindre verkar vara byggda för att fylla med varmt vatten och sen bara ha underhållsvärme medan man badar för att till sist släppa ur vattnet(baserat på att dom har inbyggd kran, ingen rening, svag värme, ingen exakt temperaturreglering och inget lock).
Någon som har förslag på lämpligt badkar?
Eller kanske någon renings/värme-enhet som går att koppla på ett vanligt badkar?
Köper helst något färdigt men skulle nog kunna bygga lite DIY om det krävs

Lite övriga tankar om vattenmängder, värmeeffekter, hygien och driftkostnader för små badkar/spa/pooler är också varmt välkommet!