Jag undrar hur botar hittar bilder.
Man kan tänka sig att "folk" skriver in taggar för bilderna så att typ google kan hitta dom.
Man kan också tänka sig att folk skriver in mer än en tagg och kanske tom näst intill irrelevanta taggar bara för att få trafik.
Om det är på det senare viset anser jag att det är ett gissel som jag fått bevisat genom att det dyker upp bildresultat som knappt ens vagt har med min sökfras att göra.
Lite trött på goggle's sätt att visa bildresultat som saknar relevans.
Till exempel kan man söka på sigillack och få upp parafinbaserat skit, ett sigill försluter man ju ett brev med och skall knäckas vid öppnandet.
Så paraffinbaserad "sigillack" som jag kör idag (bara för att jag är en amatör) tycker jag inte ens borde få kallas sigillack ty det är mer segt, det borde kallas sigillstearin eller nåt.
Fast även om jag gnäller lite så lär man sig saker med ett parafinbasserat sigillack.
Tyvärr blev det inte mer seriöst denna Jul men nästa kanske

MVH/Roger
PS
Pratade med en guldsmed igår, jag är kanske på väg att beställa en klackring (som hon kallade det) av silver för 3000 spänn, den skall innehålla en gravering som jag tänkte ut för 20 år sedan då jag var riktigt sjuk. Silver kostar tydligen bara 40:-/gram medans Guld kostar 800:-/gram och klackringen lär bli att väga runt 10g.